ابوترابی در یزد: ایران امن‌ترین کشور جهان اسلام

no-thumbs

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم به حیات اقتصادی آرمانی دست یابیم باید فرهنگ کار، تلاش، ایمان و صرفه جویی را در جامعه ترویج دهیم و مردم استان یزد بهترین الگو برای این فرهنگ هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، اولین یادواره شهدای غریب و آزادگان شهید با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری، فرماندار یزد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استان و اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵ هزار نفر آزاده شهید جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: فرهنگ آزادگان شما فرهنگ ایثار، شهادت طلبی، پایمردی و مقاومت بوده و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه این ایستادگی فرزندان انقلاب است.


وی ادامه داد: پیشرفت ملت ایران در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی ثمره پیوند با دین اسلام و پیروی از ولایت فقیه است و وقتی شش کشور قدرتمند جهان با ایران بر سر میز مذاکره می‌نشینند نشان از حیات سیاسی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

ابوترابی با تمجید از تیم مذاکره کننده ایرانی تصریح کرد: نمایندگان کشورمان در این مذاکرات با قدرت پیرامون سیاسی‌ترین موضوع جهان با ۶ قدرت دنیا به گفت‌و‌گو نشستند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی نعمت امنیت و آرامش را یکی از نعمتهای بزرگی دانست که ملت ایران از آن به برکت انقلاب اسلامی برخوردار شده‌اند و یادآور شد: امروز ایران امن‌ترین کشور جهان اسلام است و این نعمتی است که به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان، آزادگان و ازخودگذشتگی خانواده‌های آن‌ها به دست آمده است.


وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بالا‌ترین مرتبه حیات رسیدن به قرب الهی است و شهدا با شهادت خود به این حیات واقعی دست یافته‌اند.

بخش نظردهی بسته شده است..