نتایج قرعه کشی متقاضیان سفر به عتبات عالیات دریزد

no-thumbs

مدیرحج و زیارت استان یزد گفت : متقاضیان سفر به عتبات عالیات که از 19 تا 25 مرداد ماه برای پیش ثبت نام عتبات اقدام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی این پیش ثبت نام ها مطلع شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی اصغر شریفی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : متقاضیان اعزام به عتبات عالیات برای سفرهای ۲۴ شهریور تا ۳۰ آبان ماه که در سامانه عتبات سازمان حج و زیارت پیش ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه از وضعیت کاروان ها کسب اطلاع کنند.
وی بابیان اینکه در این ثبت نام مناسبت های روز عرفه، عید قربان، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) لحاظ شده است ، تصریح کرد: متقاضیانی که نام آنها درلیست قرعه کشی می باشد می توانند در این دوره و مناسبتهای اعلام شده به سفر عتبات عالیات عراق اعزام شوند.
شریفی همچنین از اعزام کاروان هوایی به عتبات عالیات عراق خبر داد و گفت : متقاضیان می توانند برای اعزام به عتبات عالیات عراق با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ثبت نام کنند و روز های یکشنبه هرهفته به سفر زیارتی کربلا اعزام شوند.
شریفی ادامه داد : در صورت استقبال مردم استان یزد بصورت هوائی به زیارت عتبات عالیات عراق پروازهای هوائی روزهای سه شنبه هرهفته هم برقرار خواهد شد.
مدیرحج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد : در چهار ماهه نخست امسال هفت هزار و ۹۶۸ زائر در قالب ۲۱۱ کاروان به صورت هوایی و زمینی از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند که از این تعداد ۱۶۰ کاروان هوایی بود .

 

بخش نظردهی بسته شده است..