کسب رتبه برتر طرح مکنا توسط نیروی انتظامی یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کسب لوح درجه یک اهتمام طرح مکنا از سوی ناجا برای استان یزد، نشان از تلاش و همت تمامی کارکنان پلیس این استان در این خصوص است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره مکنا در صبحگاه عمومی استان یزد با حضور سردار ایرج کاکاوند برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده انتظامی استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز آزادی رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس، بر لزوم  ادامه طرح مکنا در سطح کلانتری و پاسگاه های استان یزد تاکید کرد و گفت: مکنا محصول فعالیت ها و پژوهش هایی است که بر اساس سیستم استانداردهای بین المللی، نگاشته شده است.

سردار کاکاوند ضمن تاکید بر بومی سازی این طرح خاطر نشان کرد: کسب لوح درجه یک اهتمام طرح مکنا از سوی ناجا برای استان یزد، نشان از تلاش و همت تمامی کارکنان پلیس این استان در این خصوص است.

کاکاوند ادامه داد: طرح مکنا در سال گذشته به صورت جدی در دستور کار پلیس استان یزد قرار گرفت و  یکی از کلانتری های موفق که توانست رتبه اول را کسب نماید کلانتری ۱۴ ابوذر شهر یزد و بعد از آن کلانتری ۱۲ قائم نیز بود.

وی، از توجه همه مسئولان به این موضوع تشکر کرد و تصریح کرد: ایجاد محیطی آرام و راحت در جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردمی از اهداف پلیس یزد است.

در پایان این مراسم، سردار کاکاوند به تعداد سه تن از کارکنانی که رتبه های اول طرح مکنا را کسب کرده بودند جوایزی را اهداء کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..