چند درصد یزدیها قبض هایشان پرداخت نمی کنند؟

no-thumbs

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد گفت : 70 درصد مشترکان این شرکت قبض هایشان را به موقع پرداخت می کنند که این رقم در شهرستان خاتم 50 درصد است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  ایرنا ، محمدرضا صحتی عصر روز گذشته در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد، فرماندار خاتم و جمعی از مسولان این شهرستان افزود : میزان نقدینگی این شرکت به میزان وصولی ها بستگی دارد که باید در زمینه پرداخت به موقع قبوض فرهنگ سازی شود.

وی از پایداری شبکه برق و داشتن ظرفیت خالی در شهرستان خاتم خبر داد و اظهار کرد : خاتم جزو شهرستانهایی است که کمترین خاموشی برق را چه بصورت ناگهانی و غیره داشته است.
صحتی با بیان اینکه این شرکت تمام تلاش خود را در راستای رضایت مشترکان انجام می دهد ، خاطرنشان کرد : شماره ۱۲۱پاسخگوی شکایات مشترکان این شرکت است و در آینده ای نزدیک در هر قسمتی از استان که با شماره ۱۲۱ تماس گرفته شود پاسخ دهندگان در مرکز استان جوابگو هستند و پیگیر رفع مشکلات مشترکین خواهند بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد نیز در این جلسه بر آمادگی این شرکت جهت تامین برق مورد نیاز صنایع شهرستان خاتم تاکید کرد و گفت : در نظر داریم برای پدافند غیر عامل و افزایش امنیت و پایداری شبکه، شبکه برق شهرستان های خاتم و ابرکوه را به هم متصل کنیم.
محمد حسن صباغ زادگان با اشاره به توسعه در بخش های صنعتی و کشاورزی شهرستان خاتم اضافه کرد : پیک بار مصرف برق شهرستان به ۳۵ مگابایت رسیده است که هنوز فضا برای افزایش ظرفیت آن وجود دارد.
فرماندار خاتم نیز در این دیدار توسعه برق شهری و تامین برق صنایع را از اولویت های حوزه برق این شهرستان برشمرد .
محمد زاده رحمانی با اشاره به مهاجرت روستاییان در گذشته افزود : برخی از روستاهای شهرستان در مقطعی خالی از سکنه شدند که هم اکنون بدلیل ایجاد گلخانه و بنگاه های زود بازده برخی از ساکنین به روستاها بازگشتند که تامین برق آنها ضروری است .
وی اظهار کرد : اگر شبکه برق بیرون از شهر هرات و مروست گسترش یابد لذا دامداران و گلخانه داران نیز از محوطه شهری بیرون خواهند رفت که این پیامد کاهش عوارض زیست محیطی را به همراه خواهد داشت.
در پایان این نشست مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد برای توسعه برق رسانی در خاتم و تامین روشنایی در دهستان های فتح آباد، چاهک، ایثار و ترکان و هرابرجان و همچنین در بلوارهای در حال احداث در ترکان و هرابرجان، فتح آباد-هاشم آباد و چاهک –هاشم آباد را قول مساعد داد.
شرکت توزیع برق استان یزد ۵۷۷ هزار مشترک دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..