نشست هیات امنای دانشگاه یزد برگزار شد

no-thumbs

نشست عادی کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه یزد با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزنوزدهمین نشست عادی کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه یزد روز گذشته با حضور رؤسای دانشگاه‌ یزد، دانشگاه اردکان و دانشگاه آیت الله حایری میبد؛ محمدحسین امید، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و روسای دانشگاه‌های عضو کمیسیون در دانشگاه یزد برگزار شد.

 

محمدحسین امید، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: افزایش تعداد دانشجویان باعث افزایش کیفیت دانشگاه نمی‌شود و در حال حاضر بحث کیفیت علمی دانشگاه مطرح است و باید بدون افزایش تعداد دانشجو و با پایین آوردن آمار پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ها، خدمات آموزشی را افزایش دهیم تا سطح علمی دانشگاه بالا رود و دانشجویان خوبی از دانشگاه دانش‌آموخته شوند. 

 

وی با بیان اینکه باید یک پایگاه اطلاعاتی برای جذب دانش‌آموختگان در بازار کار تهیه شود تا دانشگاه‌ها بتوانند آمار دانش‌آموختگانی را که در بازارکار جذب می‌شوند در دست داشته باشد، بر لزوم تربیت دانشجو متناسب با تقاضای جامعه و صنعت تاکید کرد.

 

لازم به ذکر است، در این نشست موارد طرح صورت‌های مالی سال ۹۲، اصلاحیه بودجه تفصیلی سال۹۳، کلیات بودجه سال۹۴، اصلاحیه پیشنهادی آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و استخدامی اعضای هیات‌علمی با بررسی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت.دانشجو

بخش نظردهی بسته شده است..