کوثر اردکان در لیگ دسته یک ماندنی شد

no-thumbs

سرپرست باشگاه کوثر اردکان گفت : این باشگاه با پیگیری های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی توانست سهمیه لیگ یگ فوتبال ساحلی کشور را حفظ کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزهادی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تاریخچه ای از فعالیت این باشگاه ورزشی در اردکان پرداخت و افزود : این باشگاه ابتدا در رشته فوتبال فعالیت داشت و از سال ۸۹ به طور جدی به فوتبال ساحلی گرایش پیدا کرد که در سال ۹۰ به قهرمانی نوجوان کشور هم رسید.

وی با بیان اینکه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در سال ۹۳ می بایست با حضور ۱۰ تیم برگزار می شد که قبل از شروع مسابقات ابتدا سه تیم از دور مسابقات بنا بدلایل نامعلوم انصراف دادند ، افزود : مقرر شد به خاطر انصراف این سه تیم، تیمی از لیگ یک سقوط نکند.
عباسی ادامه داد: در جلسه اردیبهشت ماه هیات رییسه تصمیم به سقوط دوتیم انتهای جدولی به لیگ زیرگروه کشور گرفته شد و از ان تاریخ تا اوایل مرداد ماه هر چه در توان باشگاه و مسوولان ورزش شهرستان برای بقای این تیم بود گذاشته شد که در اخر به سرانجام خوشی نرسید.
وی یاد آور شد : در اوایل مرداد ماه که باشگاه امیدی برای بقا نداشت با در جریان گذاشتن نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری ها و رایرنی های وی سرانجام در جلسه هیات رییسه که امروز مورخه ۹۴/۵/۲۶ با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و اعضا تصمیم به برگزار کردن لیگ یک با ۱۰ تیم گرفته شد و کوثر اردکان و دیگر تیم که نماینده شهرکرد بود به لیگ یک برگردانده شدند.
سرپرست باشگاه کوثر اردکان اظهار امیدواری کرد با حمایت های مسوولان و همراهی مردم این تیم به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کند.
اردکان با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است .

 

بخش نظردهی بسته شده است..