خادمان امام رضا(ع)وارد ابرکوه شدند

no-thumbs

کاروان بیرق مطهر و خادمان امام رضا(ع) با استقبال مردم ، امام جمعه ، فرماندار ابرکوه وارد این شهر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا  ، به مناسبت دهه کرامت جمعی از مردم و مسوولان این شهرستان با حضور در روضه الشهدا با استقبال گرم از سه نفر ازخادمین امام رضا (ع) و بیرق حرم مطهر آن امام همام، عشق و علاقه شان به اهل بیت (ع) بویژه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

خادمان حرم رضوی به همراه مردم با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل نسبت به شهدای والامقام شهرستان ابرکوه ادای احترام کردند.
امام جمعه ابرکوه با خیر مقدم به جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) گفت : ابرکوه به خاطر قدوم مبارک ومنزلگاه حضرت امام رضا (ع) شهرآن امام رئوف است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی بابیان اینکه مردم این شهرستان بخاطر ورود امام رضا(ع) درسال ۱۹۵ هجری به ابرکوه به خود می بالند و افتخار نوکری آن حضرت را دارند افزود : مردم شهرستان ابرکوه هرسال درهفده آبان سالروز ورود امام هشتم شیعیان (ع) در سفر مدینه تا مرو که ابرکوه حرکت و منزلگاه ایشان بوده در آیین با شکوهی را گرامی می دارند.
این گزارش حاکی است ، سه نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) پس از تجلیل از شهدا با چند تن از معلولان دیدار کردند و آنگاه به اتفاق فرماندار و جمعی ازمسوولان ابرکوه درمحل بیمارستان خاتم النبیاء (ص) این شهر حضور یافتند و با اهدای شاخه های گل بسته های نمک و نبات تبرک شده حرم رضوی (ص) از بیماران عیادت کردند.
در آیینی که در بیمارستان ابرکوه با حضور مدیر و کادر بیمارستان برگزار شد ، سید نبی رسولی فرماندار با تبریک دهه کرامت وخیرمقدم به حمعی ازخادمان امام رضا (ع) به این شهرستان گفت : حضور و استقبال گرم از کاروان خدام امام رضا(ع) نشانگر عشق و علاقه مردم این خطه به امام هشتم(ع) است.
یکی از خادمین امام رضا (ع) با تشکر از استقبال گرم مردم شهرستان ابرکوه گفت : زیارت امام رضا (ع) سفارش ائمه است.
حسن پورحسینی بابیان اینکه توفیق زیارت ثامن الحجج باعث بخشودگی گناه می شود اظهار کرد : معرفی و شناساندن و به اهتزاز درآوردن آستان قدس رضوی هدف این کاروان است.
وی افزود : جشن متمرکز زیرسایه خورشید امسال در ۲۵۰ شهر داخل کشور و ۱۱۰ شهر از ۲۲ کشور خارجی برگزار می شود.
وی ادامه داد : بعداز حرم نبوی (ص) درمدینه منوره ، حرم امام رضا (ع) دومین حرم درجهان اسلام است که وسعت آن بیش از یک میلیون متر مربع است.
حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) ، دیدار بامردم روستای ده عرب ، حضوردر جشن زیرسایه خورشید بخش بهمن و بیت العباس شهر ابرکوه دیدار با جمعی از خانوادهای شهداو ایثارگران نیز از دیگر برنامه های سفر یک روزه خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در ابرکوه بود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..