توصیه عارف به اصلاح‌طلبان: تک‌روی نکنید

no-thumbs

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف در همایش اصلاحات و اعتدال که با حضور تعدادی از اصلاح‌طلبان در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد،‌اظهار کرد: برای پیروزی هیچ راهی جز حرکت در یک جبهه نداریم البته هنوز در این خصوص و برای رسیدن به قدرت احزاب قوی ایجاد نشده است و باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا این مسئله ر...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزوی افزود:‌ امید است با تلاش‌های همه جانبه ما به خروجی مناسبی دست پیدا کنیم تا در این راه بتوانیم اکثر کرسی‌های مجلس را به دست آوریم.

عارف گفت: کهن‌ترین حرف ما در همه حال وحدت بوده و هست و ما باید برای پیشبرد اهداف و راهبردها طی یک جبهه و یک محور حرکت کنیم و با یک هدف مشترک ما مسئولیت‌پذیری و بدون مطالبات فردی این موضوع را به نتیجه برسانیم.

وی گفت: همه ما این را باید در نظر داشته باشیم که منافع حزبی را به منافع فردی ترجیح داده و به هیچ عنوان تک‌روی نکنیم و برای بالا بردن حزب سعه صدر و تعامل نیز در رأس امور ما باشد.

عارف افزود:‌ تصمیمات گروهی و حزبی و همکاری‌های حزبی و این اقدامات فراگیر شود می‌توانیم از حداکثر توان همه اهداف استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌در این انتخابات یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که باید مدنظر داشته باشیم استفاده از جوانان و بانوان است و باید به این دو قشر توجه بیشتری داشته باشیم.

عارف گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید همه ما در نظر داشته باشیم پرهیز از درگیری‌های بی‌حاصل جناحی و پرهیز از انعطاف‌ناپذیری است و باید در جهت امیدبخشی به جامعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تشویق تشکل‌های غیرسیاسی مردمی در توجیه آنها برای به جریان انداختن این تشکل‌ها مورد نیاز است.

عارف افزود: شناسایی و انتخاب افراد کارشناس متعهد و برجسته، پرهیز از هرگونه افراط و تفریط، پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها را در این راه در رأس امور خود قرار دهیم.

وی در خاتمه متذکر شد:‌ توصیه من به جوانان این است که اجماع، انسجام و وحدت را در فعالیت‌های حزبی مدنظر قرار داده چرا که اصل قضیه رسیدن به هدف بزرگ و دستیابی ما به اکثریت کرسی‌های مجلس است.

بخش نظردهی بسته شده است..