حضور رییس سازمان سینمایی درجشنواره فیلم رضوی یزد

no-thumbs

در آخرین روز از برنامه اکران آثار دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی که در یزد جریان دارد، 13 اثر برگزیده‌ی باقیمانده در قالب دو سانس به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزنمایش این آثار که مشتمل بر چهار مستند و ح فیلم داستانی در دو بخش اصلی و سبک زندگی است، از ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه آغاز خواهد شد و در سانس اول که تا ساعت ۱۹ نیز ادامه خواهد داشت، به ترتیب فیلم‌های غیر از خدا هیچکس نبود به کارگردانی حسن ساجدی از تهران، دخیل به کارگردانی محمدعلی هاشم پور از بابل، نوروز در نئور به کارگردانی عبدالله عزیزی از اردبیل، سپیده به کارگردانی عباس سندی از رشت، ولد به کارگردانی امیر عباس ربیعی از تهران، یک آن به کارگردانی نقی نعمتی از تهران و علمک به کارگردانی حسین دارابی از تهران، اکران می‌شوند.

در سانس دوم برنامه اکران امروز نیز از ساعت ۱۹:۳۰ فیلم‌های چمدان به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد، جای منو توی اتاق بنداز به کارگردانی امیر توده روستا از تهران، زخم به کارگردانی سید مهدی موسوی از کاشان، کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی از رفسنجان، از طرف آنها(مراسم) به کارگردانی سعید روستایی از تهران و با جماعت به کارگردانی هادی نادری از بابل، روی پرده پردیس سینما تک شهر یزد خواهند رفت.

پایان بخش برنامه‌های امروز نیز دیدار با هیات انتخاب و داوران دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه رضوی است که از ساعت ۲۲ در محل نمایش فیلم‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ از ۵۳۱ فیلم رسیده در دبیرخانه جشنواره ۴۶ فیلم از سوی هیات انتخاب به مرحله داوری جشنواره دهم راه یافتند که از این تعداد ۱۸ اثر در بخش مستند، هفت فیلم در بخش داستانی و ۲۱ فیلم نیز داستانی با موضوع سبک زندگی هستند.

این فیلم‌ها از روز یکشنبه ۲۵ در مدت سه روز به اکران عمومی رسیده و با ارزیابی هیات داوران، برترین‌های جشنواره  فردا چهارشنبه در مراسم اختتامیه که با حضور ایوبی معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی کشور برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..