توسعه استان یزد با تفکر جمعی محقق می شود

no-thumbs

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در دیدار با معاون سابق برنامه ریزی استانداری گفت که توسعه استان امری فراگیر است که تحقق آن تفکر جمعی می طلبد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز

رئیس، معاونان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ظهر امروز بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، با محمدرضا بابایی معاون سابق برنامه ریزی استانداری یزد دیدار کردند.


حمید رضا نصیری زاده در این دیدار سالروز بازگشت آزادگان را به محمد رضا بابایی تبریک گفت و برای وی در سایر عرصه های خدمت آرزوی توفیق کرد.


رئیس سازمان مدیریت در سخنان خود بر بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحبنظران در مسیر توسعه استان تاکید کرد و گفت: توسعه استان مقوله ای فراگیر است که نیازمند تفکر جمعی است.


محمد رضا بابایی معاون سابق برنامه ریزی استانداری یزد در این دیدار احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی را اقدامی ارزشمند قلمداد و ابراز امیدواری کرد تا سازمان مدیریت بتواند در این دوره نقش موثری در توسعه استان ایفا کند.


معاونان برنامه و بودجه، توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، آمار و اطلاعات، مدیران مرکز آموزش و پژوهش، فنی و اجرایی، اداری، مالی و پشتیبانی و حراست، رئیس سازمان مدیریت را در این دیدار همراهی می کردند.


محمد رضا بابایی از آزادگان دفاع مقدس، بیش از هفت سال این معاونت را بر عهده داشت که ابتدای امسال از این مسئولیت کناره گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..