مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد:

مهریز پتانسیل بالا برای جذب سرمایه گذار

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: شهرستان مهریز از ظرفیت و پتانسیل بالایی در جذب سرمایه گذار و کارآفرینی در حوزه صنایع کوچک و متوسط برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، سید مسعود عظیمی صبح امروز به مناسبت "روز حمایت از صنایع کوچک" در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز از اشتغالزایی افزون بر ۲۲ هزار نفر در یزد و شهرستان های تابعه این استان خبر داد .

وی افزود: هم اکنون در ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد ۹۴۲ واحد تولیدی با گرایش های مختلف اقتصادی فعالیت دارند.

عظیمی اضافه کرد: فعالیت شهرک صنعتی یزد از سال ۱۳۶۴ آغاز شده و هم اکنون فعالیت های واحد های مختلف تولیدی و صنعتی در سطح شش هزار و ۶۲۲ هکتار ادامه دارد .

این مقام مسئول اظهار داشت: در شهرک صنعتی مهریز حدود ۸۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده اند و با امکانات فراهم شده برای سرمایه گذاری و بخصوص موقعیت قرار گیری این شهرک به لحاظ اینکه کنار جاده اصلی کشور قرار دارد زمینه برای جذب بخش خصوصی زیاد است.

عظیمی گفت: تا پایان سال ۱۳۹۵ دو شهرک صنعتی دیگر در استان یزد شامل شهرک تخصصی الکترونیک و قناوری اطلاعات و همچنین ناحیه صنعتی زارچ و ندوشن به بهره برداری می رسد که نقش مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت .

وی به سیاست های دولت در جلب و جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان یزد اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه اکثر زیر ساخت ها برای فعالیت وجود دارد و توجه مسئولین به حوزه صنایع کوچک و متوسط جلب شده است و دولت تدبیر و امید برنامه های متنوعی را در زمینه حمایت از این دسته از صنایع تدارک دیده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد خاطر نشان کرد: بخش خصوصی می تواند شهرستان مهریز را بخاطر قرار گرفتن در کنار استان های جنوبی و شرقی کشور و بخصوص کرمان و فارس هدف سرمایه گذاری خود قرار دهند.

عظیمی تولید و اشتغال را برای کشور بسیار حائز اهمیت ذکر کرد و اظهار داشت: دولت همواره آماده هرگونه همکاری و مشارکت در تولید است و باید سرمایه گذاران از این فرصت استفاده کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..