مانور عملیاتی لحظه صفردر اشکذر برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از برگزاری مانور لحظه صفر این شهرستان توسط مدیریت بحران فرمانداری اشکذر با همکاری جمعیت هلال احمر اشکذر خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد اعظم شهرستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت : ماور لحظه صفر در این شهرستان با مدیریت بحران فرمانداری اشکذر و همکاری جمعیت هلال احمر در رضوان شهر جنب مجتمع ادارات برگزار شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت : تمام نیروهای امدادی و انتظامی فراخوانده شده و با در نظر گرفتن زمان فراخوان و بعد مسافت زودتر از زمان قانونی در محل حاضرشده و به انجام مأموریت‌های مربوطه پرداختند.

شهرستانی عنوان کرد: مانور لحظه صفر بحران زنگ خطری برای همه مسئولان بوده تا آمادگی خود را در همه زمینه‌ها و زمان‌ها برای ورود به بحران و جلوگیری از تلفات احتمالی بسنجند به طوریکه می توان گفت همه دستگاه ها فعالیت چشمگیری داشتند و باتوجه به اینکه می دانستند این عملیات یک شبه حادثه و مانور است با جدیت تمام خود را نشان دادند لذا معتقدم این مانورها هرچه بیشتر برگزار شود قطعا تاثیرگذاری در آمادگی سازمان های امدادی بیشتر خواهد شد

وی در ادامه بیان کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و حوادث طبیعی همیشه وجود دارد و آنچه حادثه را تبدیل به بحران می‌کند، نداشتن آموزش‌های لازم امداد و امکانات و تجهیزات برای پیشگیری است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت : این مانور با مدیریت بحران فرمانداری شهرستان و همکاری جمعیت هلال احمر و حضور ارگانهای اورژانس ، آتش نشانی ، نیروی انتظامی و پلیس راهور در محل مجتمع ادارات شهرستان برگزار گردید .

بخش نظردهی بسته شده است..