فولاد یزداز مدعیان صعود به لیگ برتر

no-thumbs

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت : در صورت حل مسایل و مشکلات تیم قطعا یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر هستیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز رضا شیر دل  پس از برد تیمش مقابل نساجی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : باوجود اینکه تمرینات تیم فولاد دیر و در طول برنامه نیز دچار برخی نوسانات بود ولی امروز بازیکنان ما بسیار روان و خوب بازی کردند .
وی ادامه داد: با حمایت ها و همراهی جدی مسوولان و پشتیبانی هواداران قطعا روز به روز بهتر خواهیم شد و هدف حضوری جدی ، آبرومند و توام با برنامه در لیگ امسال است .
سرمربی فولاد یزد اظهار کرد : ظرفیت های خوبی در تیم داریم که بدون شک بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته برای تحقق آنها و دفاع از فوتبال یزد می کوشیم.
شیر دل از حضور تماشاگران و همراهی و حمایت آنها قدردانی کرد و خواستار افزایش این مشارکت و تقویت روحیه کادرفنی و بازیکنان فولاد یزد شد .
همچنین سرمربی تیم نساجی مازندران از علل اصلی باخت این تیم در برابر فولاد یزد را احساسی بازی کردن بازبکنان این تیم و گرماهی هوای یزد ذکر کرد .
پائولو آلوس به خبرنگار ایرنا گفت افزود : بازی را در نیمه اول خوب شروع کردیم و بعد از تنها گلی که بر اثر اشتباه در دفاع خوردیم منطقی نبودیم و از موقعیت های خود بهره نگرفتیم .
وی خاطر نشان کرد : برای برد و شکست فولاد یزد پا در میدان مسابقه گذاشتیم ولی متاسفانه این هدف ما محقق نشد ولی به روزهای آینده خیلی امیدواریم .
از هفته اول لیگ آزادگان تیم فولاد یزد در ورزشگاه شهید نصیری یک بر صفر نساجی مازندران را شکست داد .
مسابقات لیگ آزادگان در یک گروه ۲۰ تیمی پیگیری می شود .

بخش نظردهی بسته شده است..