استقبال اندک تماشاگران یزدی از بازی فولاد

no-thumbs

مسابقه تیم های فولاد یزد و نساجی مازندران با حضور تعداد محدودی تماشاگر در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل ایرنا ، در این مسابقه که در چارچوب هفته اول لیگ آزادگان در فصل جدید برگزار شد علیرغم تبلیغات و اطلاع رسانی حدود ۱۵۰ تماشاگر حضور داشتند .

* تماشاگران اندک یزدی بدون داشتن لیدر فقط برخی مواقع نسبت به تشویق تیم فولاد یزد اقدام می کردند و در طول مسابقه فعالیت خاصی نداشتند .
* حدود ۵۰ تماشاگر هوادار تیم نساجی نیز از ابتدای این دیدار تا پایان با طبل نسبت به تشویق تیم خود اقدام می کردند و در اکثر مواقع فقط صدای تشویق های آنها در ورزشگاه شهید نصیری شنیده می شد .
* این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد .
* تیم فوتبال فولاد یزد با لباس های نارنجی و تیم نساجی مازندران با لباس های قرمز بازی کردند .
* برای پوشش خبری این مسابقه بر خلاف فصل گذشته بصورت زنده برای شنوندگان رادیو پخش نشد و از برنامه تلویزیونی ورزش شبکه تابان نیز خبری نبود .
* واحد خبر یزد و همچنین خبرنگاران روزنامه محلی پیمان و عکاس و خبرنگار ایرنا و نشریه ورزش یزد حضور داشتند .
* از تیم نساجی مازندران یک عکاس و خبرنگار این بازی را پوشش می داد .
* در جایگاه ویژه استادیوم شهید نصیری مشاور ورزشی استاندار یزد از بتدا تا انتهای مسابقه ( محمد امیر خانی ) در کنار نائب رییس هیات فوتبال استان یزد و همچنین معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد حضور داشتند .
* تیم داوری این مسابقه آرم شرکت زمزمر را در جلو و عقب لباس خود با چسب پوشانده بودند چون این شرکت بر خلاف فصل گذشته دیگر اسپانسر لیگ آزادگان نیست .
* بعلت اینکه کارت بازیکنان تیم نساجی هنوز توسط فدراسیون فوتبال صادر نشده بود با صلاحدید نماینده این فدراسیون با ارائه کارت ملی و شناشنامه بازی کردند .
* در تیم فولاد یزد تنها سه بازیکن یزدی و بومی شامل علیرضا بیک زاویه ، مهران درویش و سید محمد علی حسینی منگابادی حضور داشتند .
* پرچم های ورزشگاه نصیری تعویض شده بودند ولی هنوز خبری از نصب اسکوربورد نیست .

 

بخش نظردهی بسته شده است..