۱۲ کاروان از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند

no-thumbs

مدیرکل حج و زیارت استان یزد از اعزام ۱۲ کاروان از استان یزد برای شرکت در حج تمتع خبر داد و گفت: امسال هزار و ۵۷۶ زائر یزدی در قالب کاروانهای ۸۵ تا ۱۶۰ نفره به کشور عربستان اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از مهرعلی اصغر شریفی در نشستی خبری اظهار داشت: ۹۰ نفر از هزار و ۵۷۶ زائر اعزامی امسال، عوامل اجرایی و بقیه زائران هستند که از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه به کشور عربستان و نخست به مکه اعزام می شوند.

وی یادآور شد: البته پرواز نخست متعلق به عوامل اجرایی است که ۲۸ مرداد ماه از مقصد فرودگاه شهید صدوقی به مکه اعزام می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: کاروانهای یزد امسال اقامت ۳۰ روزه در مکه و مدینه خواهند داشت و نخستین گروه از کاروانهای استان یزد ۲۲ مهرماه وارد استان می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه زائران امسال در قالب یک گروه ۸۵ نفره، یک گروه ۱۱۵ نفره، ۹ گروه ۱۳۵ نفره و یک گروه ۱۶۰ نفره به حج اعزام می شوند، بیان کرد: یزد شش کاروان، میبد دو کاروان، بافق و بهاباد، ابرکوه و اردکان نیز هر کدام یک کاروان را به خود اختصاص داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه زائران زیر پوشش بیمه قرار می گیرند، یادآور شد: طرح بیمه تکمیلی نیز برای زائران امسال در نظر گرفته شده است.

شریفی همچنین از اجرای طرح قربانی در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: استان یزد امسال نیز این طرح را اجرایی خواهد کرد و بابت آن ۳۶۸ هزار و ۳۰۰ تومان از زائر دریافت خواهد شد.

وی، برپایی فروشگاه و نمایشگاه سوغات، تهیه لباس متحد الشکل برای مردان کاروان، برگزاری دوره های آموزشی و … را نیز از دیگر تدابیر انجام شده برای زائران استان یزد در موسم حج امسال اعلام کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..