۱۳۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در اردکان

no-thumbs

سرپرست معاونت فرمانداری اردکان ، از برگزاری بیش از 135 برنامه متنوع و شاد به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز رقیه کرمانیان  در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه کرامت با اشاره به اینکه با همکاری ادارات و ارگان های مرتبط با مسایل فرهنگی این برنامه ها اجرا می شود ، افزود : مهمترین این برنامه ها شامل برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان، برگزاری جشن های شاد و متنوع در سراسر شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تجلیل از دختران نمونه در عرصه های مختلف است .

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، قرآنی ورزشی و پیامکی را بخشی از برنامه های پیش بینی شده از سوی ادارات و ارگان های دولتی و غیردولتی در اردکان اعلام کرد که همزمان با دهه کرامت در این شهرستان برگزار خواهد شد .
کرمانیان اضافه کرد : با توجه به زندگی سراسر بخشندگی و عبادت، زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات این خواهر و برادر مفتخریم که از میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت برادر بزرگوارش امام رضا (ع) دهه کرامت را جشن بگیریم و با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ارادت خود را به خاندان اهل بیت نشان دهیم.
وی خاطرنشان کرد : به دختران دیروز و مادران امروز سفارش می کنیم تا در زندگی خود و فرزندان چنین الگوی دینی وارسته ای را سرلوحه قرارداده و با ارتباط نزدیک با فرزندان دختر خود حس خود باوری و کرامت انسانی را در آنها زنده نگه دارند.
در پایان این جلسه هر یک از نمایندگان دستگاه های دولتی و نهادهای خصوصی در رابطه با برگزاری برنامه های پیش بینی شده این دهه گزارش ارائه کردند.
اردکان با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..