خادمان حرم حضرت معصومه (س) در جمع دختران یزد

no-thumbs

خادمان حرم حضرت معصومه (س) در جمع دختران یزدحضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از مهراین مراسم با حضور گسترده بانوان و دختران استان یزد در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد.

در این مراسم خادمان حرم حضرت معصومه (س) با حضور خود در جمع بانوان همراه با پرچم حرم این بانوی بزرگوار حال و هوای ویژه ای به مراسم بخشیدند.

خادمان حرم حضرت معصومه (س) با اجرای مراسم‌های ویژه دعا و سلام بر آستان حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) فضایی معنوی در فرهنگسرای شهرداری یزد ایجاد کردند.

قرائت شعر در وصف حضرت معصومه (س)، مولودی‌خوانی و تواشیح و … همچنین برگزاری مراسم قرعه کشی بانوان شرکت کننده در طرح حجاب و عفاف از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

منش حضرت معصومه (س) باید به همه خانه‌ها وارد شود

یکی از اساتید حوزه علمیه و از سخنرانان حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه حضرت معصومه (س) الگوی همه دختران و بانوان عفیف و مسلمان هستند، گفت: منش و خلق و خوی آن حضرت باید به همه خانه‌ ها وارد شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی بیان کرد: تربیت نقشی بسیار مهم و اساسی دارد و علاوه بر اینکه پدر و مادر در تربیت فرزندان نقشی بسیار اثرگذار دارند، الگوها نیز می توانند اثرگذاری بالایی داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه دشمن برای از هم پاشیدن زندگی‌ متاهلان و خانواده‌ها نیز برنامه‌ دارد، عنوان کرد: برخی باورهای غلط و فرهنگ‌های نادرست همچنین بی ‌توجهی پدران و مادران به تربیت فرزندان را عامل از هم گسیختگی خانواده‌ها دانست.

این استاد حوزه با بیان اینکه برخی بانوان با حضور در  صحنه اجتماع ناخواسته به زندگی خود لطمه وارد کرده ‌اند، عنوان کرد: اولویت در هر حضور اجتماعی دینداری است و بانوان برجسته دین ما نیز اولویتشان در فعالیت‌ های اجتماعی دینداری بود و حضرت معصومه (س) در این زمینه نیز یک الگو بودند.

بخش نظردهی بسته شده است..