اعلام برنامه اکران آثار جشنواره فیلم رضوی در یزد

no-thumbs

برنامه اکران آثار برتر شرکت کننده در دهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد در آستانه افتتاحیه این جشنواره اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد عصر امروز و با حضور اهالی هنر و رسانه و جمعی از مسئولان آغاز به کار می‌کند.

یکی از برنامه‌های این جشنواره، اکران آثار شرکت داده شده در جشنواره است که در سانس‌های مختلف و با حضور اهالی فرهنگ و هنر یزد، اصحاب رسانه و هنر دوستان و مسئولان انجام می‌شود.

در روز اول این جشنواره، اکران فیلم‌ها در سه سانس پیگیری می‌شود و در سانس اول از ساعت ۱۷ الی ۱۹، پنج فیلم برای حاضران در سینما تک پخش می‌شود.

فیلم کوتاه ۱۱ دقیقه‌ای "پارکینگ" به کارگردانی "عباس عمرانی‌بیدی" از تهران که در بخش داستانی و در قسمت سبک زندگی شرکت داده شده، نخستین فیلمی است که در این جشنواره اکران می‌شود.

"چند شاخه گل مریم" به کارگردانی "محمد قاسم‌پور" از تهران، "سوچی در مشهد" به کارگردان "محمدعلی هاشم‌پور" از بابل، "آن روزها" به کارگردانی "بهرام ثنایی" از برزجان و "آکوج" به کارگردانی "نادر شیخ‌الاسلامی" هم در این سانس اکران می‌شوند.

سانس دوم برنامه اکران آثار جشنواره رضوی یزد، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه و با اکران پنج فیلم "سکوت" به کارگردانی "مهرداد حسنی" از رفسنجان، "سه سال و سه ماه و دو روز" به کارگردانی "سعید  ولی‌زاده " و "داوود رحمانی" از مشهد، "خواهرم محدثه" به کارگردانی "عاطفه محرابی" از تهران، "عروسی مسلم" به کارگردانی "رضا جمالی" از اردبیل و "از ما" به کارگردانی "سیدمرتضی سبزقبا" از دزفول برگزار می‌شود.

"سایه خاموش من" به کارگردانی "علی حیاتی" از اهواز و فیلم "قاشق" به کارگردانی "جلال ویسی" از سنندج، "بی‌بی" به کارگردانی "سعید نجاتی" از قم دو فیلم از فیلم‌های اکرانی سانس سوم روز اول این جشنواره هستند که امشب و از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

در این بخش، فیلم‌های "بخشش مریم" به کارگردانی "مهدی شعبانی" از نور، "ساچمه" به کارگردانی "فرخ حنیفه‌نژاد از تهران" و "تمام چیزهایی که جایشان خالیست" به کارگردانی "کاوه قهرمان" از تهران سه فیلم دیگر این سانس هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..