پرداخت۲میلیارد کمک هزینه جهیزیه به زوجهای یزدی

no-thumbs

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان یزد گفت: در چهارماهه نخست سال ۹۴، بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد پرداخت گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضاکوکب با بیان این خبر اظهار داشت : در دین مبین اسلام، محبوب ترین بنا و بهترین اقدام، ازدواج و مساعدت مالی در این زمینه است و کمیته امداد همواره با حمایت‌ از زوج‌های مددجو در راستای تحکیم بنیاد خانواده در جامعه تلاش می کند.

وی با اشاره به طرح تأمین جهیزیه برای نوعروسان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در یک اقدام خداپسندانه از سال ۱۳۷۰ تاکنون با تدارک جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

کوکب تصریح کرد : از جمله خدمات طرح تأمین جهیزیه اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، برگزاری کلاسهای آموزش و مشاوره قبل از ازدواج، اهداء جهیزیه به بانوان تحت حمایت زیر ۵۰ سال که اقدام به ازدواج مجدد می‌نمایند می باشد.

مدیرکمیته امدادامام خمینی شهرستان یزد با بیان اینکه در راستای تحکیم بنیان خانواده و تقویت و حفظ کانون گرم خانواده درچهارماهه ابتدای سال۹۴ تعداد ۱۱۰ فقره کمک هزینه جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، گفت: در این راستا ۲ میلیارد و۲۰۰میلیون ریال هزینه گردیده است.

بخش نظردهی بسته شده است..