کارگاه خوشنویسی دریزد برگزار شد+ عکس

no-thumbs

کارگاه خوشنویسی بسیج هنرمندان یزد با هدف پویاتر و فعال تر شدن این انجمن در تاریخ 23 مرداد ماه در محل حسینیه ثار الله استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاین کارگاه با استقبال خوبی از طرف خوشنویسان مطرح استان و علاقمندان به این رشته هنری برگزار شد و در پایان به افراد برتر جوایزی اهدا گردید.

مسئول انجمن بسیج هنرمندان استان یزد در خصوص چرایی برگزاری کارگاه های خوشنویسی توسط بسیج هنرمندان استان گفت: انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان یزد در سال۹۴ همراه با بررسی هایی که نسبت به عملکرد انجمن انجام داد تصمیم گرفت تا این انجمن را پویا تر و فعال تر از سال های گذشته راه اندازی کند که برای این منظور جلسات متعددی که در انجمن خوشنویسی انجمن بسیج هنرمندان انجام گرفت اعضای اصلی این انجمن انتخاب شدند.

علی محمد پارسائیان افزود: پس از مشخص شدن اعضای اصلی مقرر شد تا یکسری فعالیت ها را بصورت مستمر در دستور کاری خود قرار دهند که یکی از فعالیت ها این بود که با توجه به مناسبت هایی که در هر ماه وجود دارد جلسات ماهیانه خوشنویسی برگزار شود و در این جلسات از کلیه خوشنویسان استان دعوت می شود تا برای پیشرفت و پیش برد اهداف این انجمن حضور بهم رسانند.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه ها از هنرمندان خوشنویس که حضور مستمر دارند حمایت و از نخبگان این رشته هنری تجلیل می شود و همچنین در هر کارگاه ۵ نفر از هنرمندان انتخاب خواهند شد و در جلسات بعدی آثار این هنرمندان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول انجمن بسیج هنرمندان استان یزد ادامه داد: در این صدد هستیم تا آثار برتر خوشنویسی را با مراسم اصلی اوج هنر مرتبط کنیم زیرا در این مراسم چند رشته هنری وارد شد اما جای خوشنویسی خالی بود که انشاالله با همکاری این هنرمندان، هنر خوشنویسی نیز به این مراسم اضافه خواهد شد.


پارسائیان در پایان اظهار داشت: انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان پیگیر است تا در مهرماه کارگاه های تخصصی خوشنویسی با حضور خوشنویسان مطرح استان و کسانی در این کارگاه ها شرکت می کنند برگزار کند و در پایان از آثار هنرمندانی که نمی توانند هنر های خود را بصورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند حمایت می شود تا در نمایشگاهی بتوانند آثار خود را ارائه دهند.یزد هنر

 

بخش نظردهی بسته شده است..