روزهای ناخوش کارکنان دولت:

تجمع کارکنان جهاد کشاورزی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد/ادارات دولتی یزد دروضعیت بد بودجه ای!

جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی استان یزد به دلیل وضعیت نامناسبی رفاهی و حقوقی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجمع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاین تجمع دیروز در حالی برگزار شد که خبرهای رسیده از وضعیت نامناسب بودجه ادارات دولتی در استان یزد به گوش می رسد.

در همین حال روابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اعلام کرد:رئیس و معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی باحضور در جمع کارمندان جهاد به سوالات آنان پاسخ دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه با تشریح شرایط اقتصادی کشور و حصول توافق هسته ای، ابراز امیدواری کرد تا مسائل مرتبط با بودجه سازمان ها و دستگاه های دولتی بهبود یابد.
حمید رضا نصیری زاده تصریح کرد: کارمندان جهاد کشاورزی، همواره با شرافت و بزرگواری به خدمت مشغول بوده اند و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از وظایف ماست.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان با تشریح روند تامین بودجه دستگاه های اجرایی گفت: بودجه حدود ۶۵ دستگاه از جمله شرکت های دولتی از محل منابع داخلی و یا منابع عمومی بصورت ملی پرداخت می شود.
محمد رضا نبی افزود: تنها بودجه ۲۵ دستگاه اجرایی در قانون بودجه مصوب، به استان ابلاغ و پس از بررسی کارشناسی و تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در اختیار آنان قرار می گیرد.

در این جلسه که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و چند تن از کارمندان جهاد به نمایندگی از پرسنل این دستگاه به بیان مشکلات خود پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..