مدیرکل ارشاد:رسانه‌ها پشتیبان خانه مطبوعات یزد باشند

no-thumbs

دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از رسانه‌های این استان خواست تا پشتیبان خانه مطبوعات باشند و آن را در رسیدن به اهداف تعیین شده یاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از فارس ، علی غیاثی‌ندوشن،  در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در باغ صدری یزد ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم به ویژه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد اظهار داشت: خانه مطبوعات به زودی به فضای تعامل و صمیمیت بین رسانه‌ها تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای فیزیکی خانه مطبوعات تعمیر و بازسازی شده است، اظهار امیدواری کرد: فضای جدید خانه مطبوعات به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود و محلی برای فعالیت تشکل‌های صنفی مطبوعات باشد.

غیاثی‌ندوشن با بیان اینکه امیدواریم همه فضاها، فضای تعامل میان خبرنگاران باشد، تصریح کرد: خانه مطبوعات می‌تواند فضایی برای وحدت رویه باشد و امیدواریم در خانه مطبوعات بتوانیم، مشکلاتی که اکنون اصحاب رسانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به تغییراتی که در اساسنامه خانه مطبوعات داده شده است، افزود: این تغییرات سبب ایجاد تغییری در ساختار اعضای خانه مطبوعات می‌شود که امیدواریم با اعمال تغییرات یاد شده و برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد، این فضا مکانی برای فعالیت کلیه نمایندگان رسانه‌ها و مطبوعات باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: امیدواریم همانگونه که خانه مطبوعات نقش سازماندهی‌کننده برای رسانه‌های استان یزد ایفا می‌کند، رسانه‌های استان نیز پشتوانه‌ای برای خانه مطبوعات باشند و هم خود و هم خانه مطبوعات را به سمت ارتقا هدایت کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان یزد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولان استان یزد و خبرنگاران استان اظهار داشت: سختی‌های شغل خبرنگاری واضح و مشخص است و امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان و همدلی رسانه‌های استان، قدمی برای ایجاد شرایط بهتر برداریم.

مسعود ارکان با اشاره به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران بیان کرد: با همکاری استانداری یزد، امیدواریم بتوانیم قدمی برای خبرنگاران استان و بهبود وضعیت معیشتی آنها برداریم.

بخش نظردهی بسته شده است..