استاندار یزد:خبرنگاران به مسئولان انگیزه بدهند

no-thumbs

استاندار یزد از خبرنگاران خواستار احساس مسئولیت بیشتر در قبال جامعه شد و گفت: خبرنگاران باید علاوه برمردم جامعه، به مسئولان نیز انگیزه و شور خدمت کردن به جامعه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایسنا  "سید محمد میرمحمد میرمحمدی" شب گذشته در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در باغ تاریخی صدری تفت برگزار شد، رسالت خطیر خبرنگاران را یادآور شد و اظهار کرد: خبرنگاران وقتی در این عرصه ورود می کنند در قبال مردم، اسلام و انقلاب، قبول وظیفه کردند مسئول هستند و باید تلاش کنند تعهد خود را نسبت به اهداف مردم، اسلام و انقلاب انجام دهند.

وی در ادامه نیز لذت کارگشایی از مشکلات مردم را یک مزیت شغل خبرنگاران ذکر کرد.
استاندار در ادامه از خبرنگاران خواستار احساس مسئولیت بیشتر در قبال جامعه شد و گفت: خبرنگاران باید علاوه بر مردم جامعه، به مسئولان نیز انگیزه و شور خدمت کردن به جامعه دهند.
میرمحمدی عنوان کرد: خبرنگاران تنها رسالت نگارش خبر را ندارند، بلکه لذت بخشی به جامعه و جان تازه دادن به مردم از رسالت های آنهاست.
استاندار همچنین امیدبخشی و انگیزه دادن به جامعه، ترویج اخلاق و آرزوی خوشبختی کردن برای مردم و تقویت نوعدوستی و برادری در جامعه را از رسالت های اهالی رسانه ذکر کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..