بنا به یک درخواست:

استاندار یزد با درخواست بازنشستگی معاون خود موافقت کرد / احمد ترحمی معاون جدیداستاندار یزد

استاندار یزد با درخواست بازنشستگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعباسعلی رضایی در پی موافقت استاندار با درخواست بازنشستگی اش، طی نامه ای از شخصیتها؛ مدیران و همکاران خود در استانداری و اقشار مختلف مردم تشکر و طلب حلالیت کرده است.

در همین رابطه شنیده شده است که دکتر احمد ترحمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به این سمت منصوب خواهد شد.

 

متن کامل این نامه بدین شرح است:

 

مدیران ارجمند

همکاران گرامی و بزرگوار

سلام علیکم

فرصت طلایی خدمت، فصل همیشه بهار بندگی خداوند سبحان و جلوه گاه هنر انسان در خدمت به خلق خداست که چون رنگ خلوص و بی رنگی به خود بگیرد، می توان از آن به عنوان شیوه ای از عبودیت و راهی برای رسیدن به گنجینه فضیلت یاد کرد.

خداوند منان را شاکرم که بر من منّت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پرمحبت شما سپری کنم. به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت، بهره های فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و اندیشمند نصیب اینجانب شد و با همدلی و عنایت شما فرهیختگان و خوبان اتفاقات بدیع و مبارکی رقم خورد.

ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و همکاران ، عنایات بی دریغتان را ارج نهاده و برخود فرض و لازم می دانم از حمایت و بذل محبت ائمه محترم جمعه استان به ویژه امام جمعه فقید دیارمان؛مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی(رضوان الله تعالی علیه) و حضرت آیت الله ناصری؛ نماینده معزز ولی فقیه در استان ، حضرت آیت الله وافی؛ نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استانداران اسبق و سابق و جناب آقای مهندس میرمحمدی؛ استاندار محترم، نمایندگان محترم مردم استان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی به ویژه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده (رضوان الله تعالی علیه) ، معاونان، مشاوران و مدیران محترم استانداری، فرمانداران، بخشداران و شهرداران محترم، مدیران محترم دستگاه های اجرایی استان، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران، کارکنان خدوم و متعهد استانداری و مدیران با همت و همکاران زحمتکش حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی(اداره کل اداری و مالی ، دفتر فناوری اطلاعات و دفتر منابع انسانی و تحول اداری، دفتر آموزش و پژوهش) و همچنین اقشار مختلف به ویژه روحانیان معزز و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، دانشگاهیان، فرهنگیان و نخبگان، بسیجیان و نیروهای جان برکف نظامی ،انتظامی و امنیتی ، مدیران محترم پارک علم و فناوری، مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی تشکر و قدردانی و از همه این عزیزان، طلب حلالیت نمایم.

آرزومند توفیق روز افزونتان در لحظه لحظه زندگی، به ویژه عرصه خدمت به خلق خدا می باشم. همواره در سایه سار الطاف خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) موید و پیروز باشید.

استدعا دارم اینجانب را از دعای خیر خود محروم نفرمائید.

بخش نظردهی بسته شده است..