فرماندار یزد خطاب به کارشناسان انتخابات تأکید کرد؛

اجرای صحیح و دقیق قانون در تمامی مراحل انتخابات

فرماندار یزد با اشاره به تأکیدات ستاد انتخابات کشور و استان مبنی بر ملاک قرار دادن قانون در انتخابات گفت: آنچه که مجریان انتخابات به ویژه کارشناسان باید مدنظر داشته باشند،‌ اجرای صحیح و دقیق قانون در تمامی مراحل انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در جمع کارشناسان ستاد انتخابات شهرستان یزد که برخی از اعضای ستاد نیز حضور داشتند اظهار داشت: با تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان یزد، فرمانداری یزد در حال آماده شدن برای برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری است.

وی افزود: فرمانداری یزد در انتخابان مجلس خبرگان رهبری به عنوان مرکز حوزه انتخابیه استان و در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های یزد و اشکذر می باشد که با توجه به حجم بالای کار، کارشناسان انتخابات باید از هم اکنون خود را برای برگزاری این دو انتخابات مهم و بزرگ براساس شرح وظایف آماده سازند.

فرماندار یزد با اشاره به تأکیدات ستاد انتخابات کشور و استان مبنی بر ملاک قرار دادن قانون در تمامی مراحل انتخابات گفت: آنچه که باید مدنظر مجریان انتخابات به ویژه کارشناسان مرتبط در این زمینه قرار گیرد،‌ اجرای صحیح و دقیق قوانین مربوط به این دو انتخابات است.

" شاکری شمسی " همجنین با تأکید به اینکه رأی مردم امانتی است که به دست اندرکاران انتخابات سپرده می شود خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب در انتخابات گذشته از رأی مردم به عنوان « حق الناس » یاد نمودند و همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند را به حفاظت، صیانت از آرای مردم سفارش کردند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد ابراز داشت: کارکنان فرمانداری و به ویژه کارشناسان مرتبط با امر انتخابات باید در فرآیند انتخابات از هر گونه جانبداری و طرفداری از شخص و یا گروه خاصی پرهیز نمایند تا خدشه ای به اعتماد عمومی مردم وارد نشود.

فرماندار یزد در پایان تصریح کرد: حضور با شکوه مردم و همچنین برگزاری شایسته انتخابات توسط مجریان می تواند بخشی از اهداف تعیین شده در شعار " دولت و ملت،‌ همدلی و همزبانی " را محقق سازد.

در این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این همزمان دو انتخابات اظهار داشت: براساس مستند های انتخابات های گذشته مسائل و مشکلات برخی از شعب اخذ رأی در شهرستان احصاء شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت در یک روز نیازمند برنامه ریزی منسجم و جدی است تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی، شاهد برگزاری انتخابات مطلوب و با حضور باشکوه مردم باشیم.

" جعفری " در پایان با تأکید به برگزاری انتخابات در چارچوب قوانین و دستور العمل ها گفت: باید دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به قوانین و مقررات توجه داشته باشند تا این انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

بخش نظردهی بسته شده است..