یک سوم ظرفیت سردخانه‌های یزد فرسوده است

no-thumbs

‌نماینده مردم اردکان در مجلس ‌اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت سردخانه‌ای استان 15 هزار تن است که بیش از 5 هزار تن آن فرسوده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "محمدرضا تابش" در حاشیه بازدید از عملیات ساخت یک واحد سردخانه در شهر اردکان، گفت: با بهره‌برداری از این سردخانه ۱۰ هزار تن به ظرفیت سردخانه‌ای استان اضافه می‌شود.

 

وی افزود: فاز اول این واحد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ظرفیتی بالغ بر ۱۰ هزار تن در زمینی به مساحت دو هکتار توسط بخش خصوصی در حال ساخت است و تاکنون برای ساخت آن بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

 

به گفته تابش، در این برنامه بازدید که با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار و مسئولان شهرستان انجام شد، از شهرک واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم شهری اردکان و مراحل ساخت این مجموعه نیز بازدید شد.

 

این شهرک با ظرفیت ۸۱ واحد و کارگاه صنفی در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و با هدف ساماندهی واحدهای صنفی مزاحم شهری و آلاینده ی مستقر در شهر اردکان و جلوگیری از افزایش آلایندگی‌های زیست‌محیطی در حاشیه کمربندی غربی اردکان تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در جریان این بازدید نیز گفت: ساخت رمپ ورودی این شهرک، محوطه‌سازی و اتصال انشعاب آب، برق و گاز برای کارگاه‌ها از درخواست‌های مدیران این شهرک است که برای حل و رفع آن تصمیماتی اتخاذ شده است.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..