اختصاص ۱۱۰ هکتار به صنایع آلاینده در شرق خاتم

no-thumbs

فرماندار خاتم با اشاره به ضرورت توجه به صنایع پاک و ساماندهی صنایع آلاینده گفت: ۱۱۰هکتار در شرق شهرستان خاتم به صنایع آلاینده اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از تسنیم  «محمد زاده رحمانی» با بیان اینکه ۳ واحد صنعتی کارخانه کاشی طاووس، کارخانه تولید شمش فولادی یزد و کارخانه گندله‌سازی فعالیت عمرانی خود را از سال گذشته در شهرک صنعتی خاتم شروع کرده‌اند، اظهار کرد: مساحت کل سایت در نظر گرفته شده برای صنایع آلاینده شهرستان خاتم ۱۱۰‌هکتار است. فرماندار خاتم با اشاره به حفر چاه‌های آب مورد نیاز برای صنایع در شهرک صنعتی خاتم گفت: فعالیت برای فولاد در خاتم در حال انجام است و پروژه کارخانه فولاد تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. وی توجه به توسعه صنایع در شهرستان خاتم را ضروری دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه کارخانه کاشی شهرستان خاتم در حال اقدامات زیرساختی و کارخانه گندله‌سازی این شهرستان هم تاکنون ۳۵‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
زاده‌رحمانی با بیان اینکه شهرک صنعتی شهرستان خاتم در محور هرات به شهربابک در حال احداث است، افزود: اشتغالزایی کارخانه کاشی ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم، کارخانه فولاد ۱۲۰‌نفر و کارخانه پتروشیمی که در جاده چاهک در حال احداث است بیش از ۷۰۰‌نفر است. وی به اهمیت بهره‌برداری کارخانه فولاد و گندله‌سازی خاتم تا پایان امسال اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی کارگاه توسعه و دو بانده کردن جاده هرات به شهر بابک از جمله شاخص‌ترین اقدامات انجام شده در راستای کم‌کردن بار ترافیکی سفرهای شهرهای انار، مهریز، یزد و هرات است.

بخش نظردهی بسته شده است..