برگزاری دوره اطفاء حریق در هلال احمرابرکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از برگزاری دوره اطفاء حریق ویژه اعضا جوانان این شهرستان در قالب طرح نشاط و امید اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با اعلام این خبرگفت: به منظور آشنایی اعضاجوانان این جمعیت با مباحث امداد و نجات در آتش سوزی ها، مهار صحیح آن ها، یک دوره امداد و نجات در آتش و اطفاء حریق با حضور کارشناسان و مربیان سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی استان یزد درشهرستان ابرکوه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با حضور بیش از یکصدنفر از جوانان این جمعیت برپا شد، شرکت کنندگان از نزدیک به صورت تئوری و عملی با انواع وسیله های آتش نشانی از قبیل خودروها وکپسول ها آشنا شدند.

رئیس جمعیت جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با قدردانی از حضور کارشناسان و مربیان سازمان آتش نشانی و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر ابرکوه تصریح کرد: هدف از اجرای این گونه برنامه های آموزشی مقابله با حریق و راه های اطفاء آن، آمادگی و حفظ انسجام نیروهای عملیاتی این جمعیت در مواقع نیاز و به خصوص آتش سوزی هایی است که در سال های اخیر در مناطق مختلف وقوع می پیوندد و موجب خسارات زیادی به مردم  و محیط زیست می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..