ثبت نام دردانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هلال احمر یزد

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد از ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از 22 لغایت 28 مرداد ماه خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد احمد لجه رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد با اعلام این خبر اظهار داشت : در ترم جدید این دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجو در رشته های دارویاری، سلامت یاری ، امور اداری ، حسابداری مالی و امداد سوانح در مقطع کاردانی و رشته های امداد و سوانح و مدیریت خانواده (بصورت غیر حضوری ) در مقطع کارشناسی را خواهد داشت .

رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان یزد بیان کرد : پذیرش دانشجو در رشته های دارویاری و سلامت یاری منحصرا در شهر یزد برای کلیه دانشجویان در این مرکز ارائه میشود.

لجه اضافه کرد : برای ادامه تحصیل در رشته های مرکز علمی کاربردی محدودیت سنی و نوع مدرک دیپلم نبوده و پذیرش بر مبنای معدل دیپلم خواهد بود (بدون کنکور) و فارغ التحصیلان از وزارت علوم و تحقیقات مدرک خود را اخذ خواهند نمود.

وی در پایان گفت : همچنین مرکز علمی کاربردی هلال احمر برای سهولت در انجام کار و جلوگیری از تبعات ناشی از ثبت نام ، مبادرت به انجام ثبت نام اینترنتی رایگان در محل مرکز واقع در قاسم آباد، بلوار فردوسی مجتمع امدادی فرهنگی هلال احمر ساختمان اصلی مرکز علمی کاربردی نموده است . 

بخش نظردهی بسته شده است..