پیام استاندار یزد به جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد

no-thumbs

استاندار یزد به مناسبت دهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد پیامی صادر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"سیدمحمد میرمحمدی"در پیامی به دهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و رضوی یزد هنرمندان را عزیزترین سرمایه های یک ملت نامید و افزوده است: تحقق اهداف این جشنواره ها، تحقق آرمان شهیدان، امام شهیدان و تجلی ارزشهای انقلاب اسلامی ماست.

متن کامل پیام استاندار یزد به شرح ذیل می باشد:

روندگان طریقت به نیم جو نخرند/ قبای اطلس آنکس که از هنر عاریست

هنرها، هدیه خداوندند و طراوت بخش زمین و زمینیان و وقتی حامل اندیشه ها و ارزشها باشند، تیزروترین مرکبند و رساترین پیک، و بی شک ساحت دلها و جان ها را تسخیر می کنند و عواطف و احساسات را در می نوردند. هنرها مرز نمی شناسند و تشنه ترین قلوب را درمی یابند و می پرورانند و تعالی می بخشند و هنرمندان عزیزترین سرمایه های یک ملتند که به وظیفه الهی خود عمل می کنند تا قدر بینند و بر صدر نشینند.

حالا اگر هنرها و هنرمندان پروانه وار گرد شمع فروزان حضرت شمس الشموس به پرواز درآیند و از آن سرچشمه کرامت و عنایت نور گیرند معلوم است چه شوری آفریده می شود و چه موجهایی از برکت و عزت پدید می آید. زیرا هرچه داریم از خاندان عصمت و طهارت(ع) است و عشق هستی بر محور این ۱۴ نور مقدس می چرخد و بررسی ابعاد وجودی این خاندان، سبک زندگی و توسعه ترویج فرهنگ منور آنان دریایی است کرانه ناپیدا که جز خیر و خوبی در آن نیست و طبیعی است که تحقق اهداف این جشنواره ها تحقق آرمان شهیدان، امام شهیدان و تجلی ارزشهای انقلاب اسلامی ماست و تسری فرهنگی است که مسلمین و مستضعفین گرفتار عالم بدان تشنه اند و مشتاق .
اینجانب به کلیه هنرمندان و میهمانان ارجمند بویژه فیلمسازان عزیز خیرمقدم گفته و به سهم خود از مجریان دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی بویژه مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر می کنم و خداقوت می گویم و هنر همه هنرمندان را ارج می نهم و آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون آنان را از خداوند زیبایی ها مسئلت دارم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..