قهرمانی دوچرخه‌سواران مهریزی در بخش جاده

no-thumbs

اولین مرحله لیگ نوجوانان و جوانان کشور در ماده جاده با برگزاری مسابقه کریتریوم به پایان رسید و دوچرخه سواران مهریزی از باشگاه پرسپولیس قهرمان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرییس اداره ورزش و جوانان مهریز در مصاحبه با صبح مهریز گفت: اولین مرحله لیگ نوجوانان و جوانان کشور در ماده جاده با برگزاری مسابقه کریتریوم به پایان رسید و دوچرخه سواران این شهرستان از باشگاه پرسپولیس قهرمان شدند.

محمد حسن زارع افزود: این مسابقه به مسافت ۸۰ کیلومتر در شهرستان همدان پایان رسید که کسری قیاسی از تیم کاشی پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: همچنین محمد گنج خانلو هم تیمی او نایب قهرمان شد و پوریا حسینی از تیم فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه سوم ایستاد .

این مسوول اظهار داشت: در مجموع تیمی این مرحله کاشی پرسپولیس شهرستان مهریز با اقتدار با ۴۱۱ امتیاز در صدر جدول، فولاد مبارکه سپاهان با ۳۴۳ امتیاز در مکان دوم و پتروشیمی تبریز با۲۶۱ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد . زارع گفت: اولین مرحله لیگ نوجوانان و جوانان جاده از روز چهار شنبه ۲۰ مرداد به میزبانی هیئت دوچرخه سواری همدان و به مناسبت گرامیداشت قهرمان ملی محمد قادری علوم پیگیری شده است .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..