معارفه چهارتن از مشاورین جدید استاندار یزد

no-thumbs

استاندار یزد: انتظار این است که جایگاه مشاور استاندار با کار شایسته و ذهن خلاق ارتقاء یابد.

مراسم معارفه چهار نفر از مشاورین جدید استاندار یزد با حضور استاندار، معاونین استانداری، مشاورین استاندار و مدیران کل حوزه استاندار و روابط عمومی و حراست در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.

استاندار یزد در ابتدای این جلسه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز بزرگداشت مقام دختر و دهه کرامت، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی را تبریک گفت.

"سیدمحمد میرمحمدی " آنگاه با اشاره به حوزه مشاورین استاندار گفت : با نگاه جدید به حوزه عمل مشاورین استاندار این عزیزان را انتخاب نمودیم.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه مشاور در سالهای گذشته بیشتر حالت منفعل و تشریفاتی داشته است منتهی اکنون تصمیم بر این است تا این جایگاه نقش و کارکرد اصلی خود را بازیابد.

عالی ترین مقام اجرایی استان آنگاه خاطرنشان کرد : در همه امور مبنا بر این است تا با اخذ مشورت تصمیم گیری شود و برگزاری شوراهای مختلف از جمله شورای معاونین، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و… نشان دهنده این امر است.

وی ابراز داشت : در همه حوزه ها باید مشاورین تخصصی ابرازنظر نمایند تا تصمیم گیریها، اصولی تر و بهتر صورت گیرد و مشاورین منتخب فعلی نیز با همین نگاه انتخاب شدند تا پاسخگویی به مسائل و رسیدگی به مشکلات مردم سهل تر و سریعتر انجام شود.

استاندار یزد آنگاه با اشاره به سوابق آقایان دکتر مرتاض ، امیرخانی ، تشکری و عبداللهی ایشان را دارای تجربه، تخصص، کاردانی و ذهن خلاق جهت ارائه مشاوره در حوزه های تخصصی دانست و برای هر یک از این عزیزان آرزوی توفیق نمود.

"میرمحمدی " تأکید کرد: جلسات مشورتی با مشاورین هر ماه یکبار به صورت منظم برگزار خواهد شد و در غیر از این زمان نیز مشاورین می توانند نظرات و پیشنهادات و نکاتی که به نظرشان می رسد را تلفنی یا حضوری به استاندار اعلام دارند.

وی از مشاورین خواست تا جایگاه و شأن مشاور استاندار را که جایگاهی والاست با کار اصولی و شایسته ارتقاء بخشند چرا که عملکرد افراد است که جایگاه آنها را تعیین می کند.

استاندار در پایان، نظر مشاورین را به چهار موضوع در حوزه بین المللی و ملی جلب نمود و خاطرنشان کرد:

شرایط منطقه ای ایجاب می کند که مشاورین ، مسائل را به درستی رصد نمایند و نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام دارند چرا که به ویژه در حوزه اقتصادی، استان یزد از شرایط منطقه تاثیر می پذیرد و نکته دوم اینکه مشاورین باید باتوجه به شرایط پساتحریم در این زمینه نیز نکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را احصاء و ارائه نمایند و همچنین در آستانه هفته دولت برنامه ها و طرحهای خود را جهت معرفی پرسنل دولتی و شاخصهای وجودی ایشان اعلام دارند.

"میرمحمدی" سپس با اشاره به دو انتخابات پیش رو از همه مشاورین خواست تا در راستای ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی به منظور حضور و مشارکت هرچه پرشورتر مردم در این دو انتخابات تلاش نمایند.

گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از مشاورین نظرات خود را ابراز داشتند و آنگاه احکام مشاورین جدید استاندار یزد توسط استاندار به ایشان ارائه شد.

" حاجب مرتاض" به عنوان مشاور امور بهداشتی و سلامت"، " عماد تشکری" به عنوان مشاور اشتغال و جوانان، " محمد امیرخانی" به عنوان مشاور ورزش و " سعید عبداللهی" به عنوان مشاور تحول و سلامت اداری معرفی شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..