امام جمعه یزد:مخالف کارکردن زنان در ادارات نیستم

no-thumbs

ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باتوجه به حساس بودن شرایط کشور در بخش های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، باید به دولت کمک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری  در خطبه های نماز جمعه شهر یزد گفت: کمک به دولت ضروری است منتهی با توجه به وجود کارشناسان زیاد و متعهد باید دولت نیز مشورت با آنها را در اولویت داشته باشد.


وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸مرداد اظهار کرد: متاسفانه تاریخ ثابت کرده غربی ها در تمامی حوزه ها به کشورمان نه تنها کمک نکرده اند بلکه ضربه زده اند.


امام جمعه یزد اضافه کرد: آنان تا جایی که توانسته اند از ثروت های ما برده اند و خورده اند و در حوزه های دینی هم فحشا و منکرات را رواج داده اند اما نفعی برای ایران نداشته اند.
ناصری ادامه داد: الان هم تا دین و اعتقاد و انقلاب را کنار نگذاریم برای ما کاری نمی کنند همین امر شرایط امروز را حساس تر کرده به همین دلیل باید چشم گوشمان را باز کرده و دولت را یاری دهیم.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: آن حضرت در جایی هستند که مرکز حوزه علمیه و تجمع علما و بزرگان است این فضیلت تنها مختص نجف اشرف و حضرت علی (ع) است.
ناصری تصریح کرد: خداوند عنایت خاصی به دختران و زنان دارد که این امر بیشتر در اسلام دیده می شود ولی متاسفانه در غرب به زنان به عنوان کالا و یک موجود مادی نگاه می شود.


وی با اشاره به جایگاه والای زن در تربیت فرزندان تاکید کرد: من مخالف کار کردن زن در اداره نیستم اما معتقدم غربی ها سعی کردند با دور کردن زنان از خانه و درگیر کردن دختران به فضاهای مجازی اساس زندگی را سست کرده و آنها را از تربیت و تولید فرزندان پاک دور کنند.


خطیب جمعه یزد افزود: متاسفانه دختران ما را به جای دوستی با والدین و برادر خود به سمت دوستان اینترنتی، مجازی و خیابانی سوق داده اند.

امام جمعه یزد درباره راههای مقابله با این معضل گفت: تربیت ایمان و گسترش فضای عقلانی در مراکز آموزشی و فرهنگی، رفاقت بیشتر والدین با فرزندان و معرفی الگوهای مناسب بهترین را مقابله با این مشکل بزرگ جامعه است.خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..