تجلیل از ورزشکار یزدی دارنده مدال برنز

no-thumbs

در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشکار یزدی دارنده مدال برنز تیمی مسابقات جهانی هانمادانگ تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش ، آزاده دهقان مسئول توسعه ورزش بانوان و رضا نارگانی مسئول روابط عمومی و کارشناس نظارت بر عملکرد و ارزیابی فعالیت های هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و اعظم کاظمی مشاور معاون سیاسی امنیتی استاندار در پی کسب مدال برنز مسابقات جهانی هانمادانگ توسط علی میرزاییان صبح امروز ۲۲ مرداد ماه در منزل وی حضور یافتند و از تلاش ها و افتخار آفرینی این ورزشکار یزدی تجلیل کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تقدیر از عملکرد علی میرزاییان در مسابقات جهانی هانمادانگ گفت: مدال کسب شده توسط این ورزشکار یزدی نشان از استعدادهای جوانان این مرز و بوم در این رشته و دیگر رشته های ورزشی است که می توان با برنامه ریزی صحیح و تلاش به این موفقیت ها دست یافت.

طالبی افزود: امیدوارم بیش از پیش شاهد حضور و افتخارآفرینی های جوانان یزدی در رشته های مختلف ورزشی در میادین بین المللی و جهانی باشیم .

شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم گفت: استان یزد پتانسیل و ظرفیت این را دارد تا قهرمانان زیادی در رشته های مختلف تربیت کند و  تمام سعی بنده و مجموع همکارانم در اداره کل بر این پایه است تا با ایجاد بسترهای مناسب در ورزش استان بر تعداد افتخار آفرینیها بیفزاییم.

بخش نظردهی بسته شده است..