اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان یزدی

no-thumbs

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد گفت: در طی چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"محمدرضا کوکب" با بیان این خبراظهار داشت : ملاک ما برای توانمندسازی خانواده ها، منحصر به ایجاد شغل برای یک نفر در خانواده نبوده بلکه هدف اشتغال زایی برای همه اعضای خانواده به صورت زنجیره ای و براساس روحیه، استعداد و توان همه اعضای خانواده است.

وی افزود:: نقش کمیته امداد در حمایت از اقشار ضعیف و کم‌ درآمد بسیار مهم و تأثیرگذار است و روز به روز در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است.

کوکب اتصریح کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و استقلال این خانواده ها طی چهارماهه سال ۹۴،  تعداد ۸۶  فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان واجد شرایط این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد مبلغ این تسهیلات را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اشتغالزایی و خوداتکایی از اساسی ترین اهداف برنامه های اجرایی کمیته امداد است.

محمدرضا کوکب خاطرنشان ساخت :این تسهیلات برای اجرای طرح های خودکفایی (خوداشتغالی)، مشاغل خانگی(توان افزایی) و کارانگیزی و در زمینه های مختلفی از جمله: کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، خدمات، قالیبافی و غیرو به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد ارایه شد.

بخش نظردهی بسته شده است..