نتایج مسابقات قرآن صنعت آب و برق یزد اعلام شد

no-thumbs

نتایج سیزدهمین دوره از مسابقات قرانی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان یزد اعلام شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۰۰ نفر از فرزندان همکار در چهار رشته  قرائت، اذان، حفظ، مفاهیم و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۱۶ نفر از آن‌ها با کسب رتبه اول به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: در بخش برادران معراج زینی از شرکت آبفا، حسین زارع از آبفار و عرفان مختار از آب منطقه‌ای در رشته احکام، سیدمهدی آقایی در رشته حفظ و سیدعلی آقایی در رشته قرائت از شرکت تولید برق، محمدرضا مؤذن در رشته قرائت و اذان از برق منطقه‌ای، علی غنیمت از آبفا و محمد مهدی محمودی از برق منطقه‌ای در رشته مفاهیم با کسب رتبه اول به مرحله کشوری راه یافتند.

زینی خاطرنشان کرد: در بخش خواهران فاطمه شطرنجی و یگانه صالحی از آبفا و مهدیه ابراهیمی از آب منطقه‌ای در رشته احکام، یگانه السادات هاشمی از تولید برق و فاطمه حیدری از آبفار در رشته حفظ، محدثه عبدالهی در رشته قرائت از برق منطقه‌ای، فاطمه ابوئی و ریحانه ابوئی در رشته مفاهیم از شرکت توزیع برق با کسب مقام اول به مرحله کشوری راه یافتند.

یادآوری می‌شود نفرات برتر در ۲۸ الی ۳۰ مردادماه در مرحله کشوری که توسط امور فرهنگی وزارت نیرو در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، به رقابت می‌پردازند.

بخش نظردهی بسته شده است..