معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد:

اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای تحقق خواسته های مردم

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در طول دو سال گذشته در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و خواسته های مردم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، جلسه ای به منظور برگزاری اجرای هر چه باشکوهتر برنامه های هفته دولت در شهرستان یزد با حضور معاونین سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی، اداری و مالی، بخشدار زارچ و برخی از پرسنل فرمانداری برگزار شد.

" محمد علی جعفری " در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردهای دولتمردان در حوزه های مختلف برای مردم بیان شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با بیان اینکه دستور العمل ابلاغی از سوی رئیس دفتر ریاست جمهوری در خصوص هفته دولت ابلاغ شده است افزود: تقویت اصل پاسخگویی مدیران دولتی در برابر انتظارات، انتقادات و سوالات مردم، تقویت رویکرد اجتماعی برنامه ها و ارتباط دو طرفه میان مردم و دولت و پر رنگ تر شدن حق پرسش مردم از دولتمردان، جریان سازی گفت گوهای اجتماعی و تاکید بر کنش گری فعال مردم و مشخصا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از سوی دولتمردان و افزایش روحیه امید و نشاط در مردم و حضور شادمانه برنامه های هفته دولت از مهمترین رویکردهای مورد اشاره در این دستور العمل می باشد.

وی برگزاری برنامه های هفته دولت به گونه ای متفاوت و تاثیر گذارتر از سال های گذشته، آگاهی از ایجاد بستر مناسب از سوی دولتمردان جهت آگاهی از نظرات مردم، ترسیم افق روشن در برابر مردم نسبت به عملکرد دولت و ارائه فرصت دقیق تعهدات دولت به مردم همراه با روز شمار برنامه ها را از دیگر اهداف تعیین شده در دستورالعمل ابلاغی رییس دفتر محترم ریاست جمهوری در خصوص هفته دولت را عنوان کرد.

" جعفری " با تأکید به اینکه اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در طول دو سال گذشته بر راستای تحقق اهداف عالیه نظام و خواسته های مردم بوده است تصریح کرد: دولت یازدهم در مدت فعالیت خود با به کار بستن منویات مقام معظم رهبری و مدیریت رئیس‌ جمهور در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بسیار چشمگیر و بزرگی داشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد اضافه کرد: مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم مربوط به شرایط اقتصادی کشور و مهار تورم است که موجب شده وضعیت اقتصادی کاملا تثبیت پیدا کند و نرخ ارز به ثبات برسد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت توانست ضمن کاهش دغدغه مردم، عدالت را در حوزه سلامت برای تمامی مردم ایران ایجاد نماید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد از توافق هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ را به عنوان مهمترین دستاورد دولت در حوزه سیاست خارجی یاد کرد و تصریح کرد: خوشبختانه در این دولت براساس منافع و مصالح نظام مذاکرات هسته ای به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفت و نهایتاً تیم مذاکره کننده کشورمان با حمایت مردم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تدبیر ریاست محترم جمهور توانست در این مسیر موفق باشد.

وی ابراز داشت: در زمینه سیاست داخلی، مبارزه با فساد اداری و مالی، توجه به اقوام مختلف و اقلیت ها و برقراری روحیه همدلی، تعامل و همکاری میان سایر قوا نیز اقدامات تأثیرگذاری را انجام داده است.

" جعفری " در پایان تصریح کرد: ستاد گرامیداشت برنامه های هفته دولت در شهرستان یزد تا چند روز آینده تشکیل می شود، که این ستاد وظیفه هماهنگی بین دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های این هفته را دارد.

معاون برنامه ریزی،‌ اداری و مالی فرمانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مرکز استان با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد جمعیت را در خود جای داده از شرایطی خاصی برخوردار است گفت: هم مردم و هم مسئولان از شهرستان یزد انتظارات خاصی دارند که در این خصوص مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان باید با تلاش و برنامه ریزی هر چه بهتر در جهت رضایتمندی مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال گام بردارند.

" شهابی پور " همچنین افزود: برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان، نشست خبری فرماندار یزد با اصحاب رسانه، دیدار مسئولان با ائمه جمعه ، خانواده معظم شهدا و مردم ، تقدیر از ادارات برتر شهرستان، ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی،‌ بازدید از ادارات، ‌افتتاح پروژه های عمرانی از مهمترین برنامه هایی است که قطعاً با برنامه ریزی صورت گرفته در شهرستان یزد در هفته دولت اجرا خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..