۱۹روستای بخش خضرآباد با تانکر آبرسانی می شود

no-thumbs

بخشدار خضرآباد از توابع شهرستان اشکذر از کمبود آب در 19 روستای این بخش خبر داد و گفـت : این روستا ها با تانکر آبرسانی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدحسین غلامزاده در جمع خبرنگاران اشکذر افزود: در این بخش ۱۹ روستا با مشکل کمبود آب مواجه هستند که در ۱۷ روستا آب شبکه شهری فقط دو روز در هفته و تنها یک ساعت در روز که مشکلات زیادی برای مردم بوجود آورده است.

وی ادامه داد : هم اکنون هفته ای یک روز آبرسانی به این روستاها توسط تانکر انجام می شود که امیدواریم با احداث مجتمع امام حسین در رابطه با انتقال آب و همچنین تامین آب آشامیدنی و بهداشت مردم گشایشی صورت گیرد.
بخشدار خضرآباد اظهار داشت : با توجه به اینکه روستاهای زیادی در استان یزد از جمله این شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی و بهداشتی مواجه هستند لذا رسانه ها نقش اساسی در گوشزد کردن بحران بی آبی و صرفه جویی در مصرف آب دارند.
معاون فرماندار اشکذر نیز در این نشست گفت : رسانه ها نباید به بخشی نگری دامن بزنند بلکه همچون گذشته همه باید در راستای خدمت به ایران اسلامی و همچنین خدمت رسانی به مردم گام برداریم.
علیرضا ابوالحسنی اظهار داشت : نباید برخورد بد یک مدیر یا مسوول با خبرنگاری باعث دلزدگی یا دلسردی وی شود بلکه همه باید در راستای جلب رضای خالق و خدمت به مخلوق تمام تلاش خود را بکار گیریم.
بخش خضرآباد با جمعیتی افزون بر سه هزار نفر و وسعت یکهزار و ۲۰۰ کیلومترمربع و برخورداری از ۲۳ روستا از بخشهای شهرستان اشکذر در استان یزد است .ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..