برگزاری اولین دوره مدیریت عمومی هتل در یزد

no-thumbs

اولین دوره مدیریت عمومی هتل در شهر یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، استان یزد همواره به عنوان یکی از سه ضلع مثلث طلایی گردشگری ایران توسط مسافرین داخلی و خارجی شناخته می شود. در این راستا ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران، کسب دانش و مهارت برای تمامی دست اندرکاران این صنعت ضروری می باشد.

در این بین مدیریت هتل به عنوان سکاندار ارائه خدمات اقامتی نقش به سزایی در ایجاد آرامش برای گردشگر و همچنین فراهم آوردن اوقاتی خوش و ماندگار برای مسافرین دارد.

بر این اساس اولین دوره مدیریت عمومی هتل در تیرماه ۱۳۹۴ توسط موسسه آموزش هتلداری و جهانگردی افق راسپینای شرق در شهر یزد برگزار شد.

برگزاری اولین دوره مدیریت عمومی هتل در یزد / آموزش، یکی از حلقه‌های مفقود شده در صنعت گردشگری +عکس

این دوره آموزشی با حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان به صنعت هتلداری و گردشگری برگزار شد. مباحثی از قبیل "مدیریت و سرپرستی در هتل"، " مدیریت و نظارت بر بخش غذا"، " زبان انگلیسی تخصصی هتلداری"، "مهارتهای فردی و ارتباطی" عمده محورهای آموزشی این دوره بود که در مدت زمان ۸ روز به آنها پرداخته شد.

برگزاری اولین دوره مدیریت عمومی هتل در یزد / آموزش، یکی از حلقه‌های مفقود شده در صنعت گردشگری +عکس

گفتنی است این دوره در محل هتل لاله و هتل ارگ جدید با حضور اساتید مطرح صنعت گردشگری (جناب آقای کوهی) برگزار و شرکت‌کنندگان در محیطی شبیه سازی شده به مباحثی در خصوص مدیریت عمومی هتل پرداختند.

از نکات قابل توجه در این دوره آموزشی می‌توان به حضور فاطمی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد اشاره کرد.

شایان ذکر است این دوره به سبب اهمیت آن برای صنعت گردشگری استان یزد، زیر نظر مستقیم کارشناسان واحد نظارت و ارزیابی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری یزد برگزار شد.

در پایان دوره نیز مدرک معتبر مدیریت عمومی هتل از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به شرکت کنندگان اعطا شد.

لازم به ذکر است دوره‌های جدید آموزشی با عناوین "تشریفات" و "کنترل هزینه (Cost Control)" در روزهای آینده توسط موسسه آموزش هتلداری و جهانگردی افق راسپینای شرق برگزار خواهد شد. علاقه مندان به این دوره می‌توانند جهت اطلاع از محتوای دوره، با شماره تلفن‌های ۳۶۲۲۲۱۰۱ ۰۳۵ و ۰۹۱۴۰۷۱۶۶۰۱ موسسه آموزش هتلداری و جهانگردی راسپینای شرق تماس حاصل نمایند.تابناک

 

بخش نظردهی بسته شده است..