۴ روز دیگر تا آغاز جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد

no-thumbs

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد از نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: پیش از آغاز جشنواره تلاش کردیم اتفاقات خوبی با اجرای طرح 8 قدم بیفتد که خوشبختانه بازخوردهای خوبی هم داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرقیه توکلی ادامه داد: برگزاری این برنامه های با مشکلاتی روبرو بود و سختی هایی داشتیم اما بسیار خوشحالم که توانستیم برنامه ها را به بهترین شکل برگزار کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه تنها ۴ روز دیگر تا آغاز جشنواره زمان باقی است گفت: با توجه به نزدیک شدن به جشنواره پوستر و تندیس آماده شده اند و به زودی در مراسمی رونمایی می شود. در این مراسم همچنین اعضای هیئت داوران جشنواره معرفی خواهند شد. اعضای هیئت انتخاب جشنواره، از هنرمندان خوب استان و کشور بودند هیئت داوران نیز از هنرمندان نامی و محبوب کشور هستند.

وی همچنین از به زیر چاپ رفتن مجله و کتاب نشریه خبر داد و افزود: نشریه و کتاب جشنواره دهم در حال چاپ است و در نخستین روز جشنواره توزیع خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره دهم در خصوص زمان اکران فیلم ها نیز گفت: اکران فیلم ها از ساعت ۱۷ آغاز و تا ساعت ۲۴ در سنما تک ادامه دارد. سانس بندی فیلم ها آماده شده و به زودی برنامه اکران فیلم ها نیز برای استفاده علاقه مندان اعلام می شود. آرزوی من این است که همه مردم و علاقه مندان فیلم کوتاه به سالن سینما بیایند و فیلم ها را ببینند.

رقیه توکلی افزود: در طول برگزاری جشنواره از سینما ارتباط مستقیم با شبکه تابان خواهیم داشت تا پوشش خبری حضور فیلمسازان، هیئت داوران و مهمانان ویژه جشنواره را داشته باشیم. ۲۷ مرداد ماه و پس از پایان اکران فیلم ها نشستی با هیئت انتخاب و هیئت داوران برگزار می شود که تمامی علاقه مندان می توانند در آن حضور داشته باشند. مراسم اختتامیه نیز ۲۸ مرداد برگزار می شود.

توکلی خاطر نشان کرد: دبیرخانه دهمین جشنواره تمام تلاش خود را کرده است که جشنواره به بهترین شکل برگزار شود، امیدوارم هنرمندان اگر کم و کاستی هست بر ما ببخشایند.

بخش نظردهی بسته شده است..