رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد:

استان یزد ۲۱ سال در کنکور رتبه اول را داراست/نخبه های یزدی اکنون در کجا ادامه تحصیل می دهند؟/سهم یزد در ادامه زندگی نحبگان کجا است؟

استان یزد 21 سال است در کنکور رتبه اول را داراست ولی باید بررسی کرد نخبه های ما اکنون در کجا ادامه تحصیل می دهند و سهم یزد در ادامه زندگی آنان کجا است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به وضعیت بودجه کشور و حجم پروژه های نیمه تمام گفت : تلاش دولت بر اتمام طرح های نیمه تمام است و برای ایجاد طرح های جدید برنامه ای وجود ندارد.

حمیدرضا نصیری زاده در دیدار با مدیرکل کتابخانه های استان یزد با اشاره به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه افزود : رسیدگی به کتابخانه ها در ترغیب مردم و جوانان به این امر نقش مهمی دارد.

وی اظهار کرد : سازمان مدیریت تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت کتابخانه ها در جهت تحقق این امر بکار می گیرد.
نصیری زاده خاطرنشان کرد : استان یزد ۲۱ سال است در کنکور رتبه اول را داراست ولی باید بررسی کرد نخبه های ما اکنون در کجا ادامه تحصیل می دهند و سهم یزد در ادامه زندگی آنان کجا است؟
این مسوول اضافه کرد : رشد کشور در گرو تربیت نیروی انسانی باکیفیت است و استان یزد نیز به این مهم نیازمند خواهد بود .
مدیرکل کتابخانه های استان یزد نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت کتابخانه ها و نیازهای آنان ارائه کرد و گفت : استان به لحاظ سرانه فضا و تعداد اعضای کتابخانه ها وضعیت خوبی دارد ولی امکانات کتابخانه ها ضعیف است.
رقیه دوست فاطمیها اظهار کرد : همه تلاش خود را برای دیده شدن کتابخانه ها بکار گرفته ایم و امیدواریم در دولت تدبیر و امید تحولی در وضعیت کتابخانه ها بوجود آید.
وی گفت: در ۶ ماهه مسوولیتم از کلیه کتابخانه های استان بازدید کرده ام و نیازها و مشکلات آنان احصاء شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..