همزمان با روز حمایت از صنایع کوچک:

افتتاح ۵ طرح عمرانی و صنعتی در شهرکهای صنعتی استان یزد

با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران 5 طرح عمرانی و صنعتی در سه شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: به مناسبت گرامیداشت "روز حمایت از صنایع کوچک" 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی یزد، ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی اردکان و پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی عقدا با حضور دکتر تابش نماینده شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، سید علی عزالدینی سرپرست معاونت هامهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری یزد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان اردکان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر افزود: طرح توسعه واحد صنعتی یزدپیچ با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۸ نفر صبح امروز در شهرک صنعتی یزد به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: واحد تولیدی نیلومهر سلامت نیز واحد صنعتی دیگری بود که با حضور مسولین مورد افتتاح قرار گرفت.
عظیمی با بیان اینکه این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود هفت میلیارد ریال ایجاد شده است گفت: با افتتاح این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۷ نفر بطور مستقیم فراهم شده است و در زمینه تولید انواع پودر ژله خوراکی مشغول به فعالیت می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به بهره برداری رسیدن شبکه گاز ناحیه صنعتی عقدا بیان داشت:این طرح عمرانی با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت شهرکهای صنعتی استان و به طول ۴۲۰۰ متر ایجاد شد و با بهره برداری از آن زمینه استفاده واحدهای صنعتی این ناحیه صنعتی از گاز طبیعی فراهم شد.
عظیمی در خصوص دو طرح تولیدی دیگر نیز توضیح داد: واحد صنعتی کیک و کلوچه شهانه در شهرک صنعتی اردکان با سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع کیک و کلوچه افتتاح شد و زمینه اشتغال ۱۱ نفر را بطور مستقیم فراهم آورده است.
وی ادامه داد: واحد صنعتی آرین پلاستیک نیز در شهرک صنعتی اردکان با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و حمایت بانک های استان و اشتغالزایی مستقیم ۲۵ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: این واحد صنعتی  انواع ظروف بسته بندی را تولید می‌کند.
عظیمی یادآور شد در حال حاضر ۹۴۰ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد به بهره برداری رسیده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..