معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد تأکید کرد؛

لزوم همکاری کلیه دستگاه های اجرایی با فرمانداری یزد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: با توجه به قانون انتخابات کلیه دستگاه های اجرایی باید در صورت درخواست فرمانداری ، نیرو و امکانات خود را در اختیار فرمانداری برای برگزاری انتخابات قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " محمد علی جعفری " در این خصوص با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان نیازمند برنامه ریزی مدون و منسجمی است افزود: خوشبختانه فعالیت های مربوط به انتخابات از ابتدای سالجاری در فرمانداری یزد آغاز شده و تا کنون اقدامات ستاد انتخابات شهرستان یزد بر مبنای برنامه زمانبندی اعلام شده در حال اجرا و پیگیری است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با تأکید بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های اجرایی با فرمانداری در امر برگزاری انتخابات اظهار داشت: ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صراحت اعلام داشته که تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و اداره‌ها و نهادهای قانونی و مؤسسه‌های دولتی و وابسته به دولت و شهرداری‌ها و مؤسسه‌های عمومی ‌موظف‌اند، حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند. بدیهی است مدت همکاری کارکنان یادشده جزء ایام مأموریت نامبردگان محسوب خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی لازم در راستای هرچه بهتر برگزار نمودن پر شور انتخابات از هم اکنون تا ایام منتهی به برگزاری روز اخذ رای صورت گرفته است.

" جعفری " در پایان با اشاره به برگزاری دو جلسه ستاد انتخابات شهرستان تصریح کرد: در این جلسات ضمن یادآوری قوانین و دستور العمل های مربوط به دو انتخابات، کلیه اخبار و اطلاعات انتخابات و فعالیت های نامزدهای احتمالی در سطح شهرستان را رصد شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..