شهرت برخی از تولیدات یزد جهانی است

no-thumbs

به گفته مدیرکل استاندارد یزد ، خوشبختانه محصولات تولیدی این استان نظیر شیرینی ، پکیج های حرارتی ، لاستیک ، کاشی ، شیشه جایگاه خوبی دارند و شهرت برخی از آنها جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدحسین ماجدی اردکانی  در حاشیه بازدید از یک واحد فراورده های لبنی ابرکوه به خبرنگار ایرنا گفت : بروی هرکدام از صنایع و خدمات شاخص استان یزد که دست می گذاریم سابقه درخشان کیفیت بالا ی آنها چشم هر بینند ه ای را مجذوب خود کرده است .

وی افزود : عمده کیفیت بالای محصولات به تدین و رعایت مسائل شرعی مردم استان یزد که بدنبال انجام کار درست هستند برمی گردد و این موضوع برای همه ما مایه خوشحالی است.
این مسوول اظهار کرد : بعضی از کارگاههای تولید شیرینی در استان یزد که سابقه یکصد ساله دارند بخاطر تو لید محصولات خوب با نداشتن مهراستاندارد جلوتر از استاندارد گام برداشته اند.
وی اضافه کرد : ما علاوه براستفاده از تجربیات واحدهای تولیدی و خدماتی با کیفیت ، صنایع و اصناف را به نقطه قوت هدایت کنیم ، چرا که مردم ما حق دارند و باید از کالا های استاندارد استفاده کنند و ما شرعا و قانونا نسبت به این موضوع مسوول هستیم .
وی همچنین در نشست با مسوولین این کارخانه تولید مواد لبنی ابرکوه خاطرنشان کرد : همراهی مدیرعامل این واحد تولیدی با اهداف استاندارد برای سازمان ملی استاندار ایران بسیار مهم است.
ماجدی افزود : منتهی باید در نظر داشته باشند که تبلیغات محصول دارای نشان استاندارد در جهت آشنائی مردم رونق خاصی به فروش محصول می دهد و البته واحدهای تولیدی و کارخانجاتی که محصولات خود را که باکیفیت عالی تولید می کنند تبلیغ در نشریات و مکانهای عمومی را نباید فراموش کنند.
مدیرکل استاندارد استان یزد گفت : مسوولان و کارشناسان این کارخانه تولیدی در ابرکوه بهترین محصولات را عرضه کرده اند و بخاطر ارائه محصولات باکیفیت و با مهر استاندارد و داشتن مدیریت قوی وخوش فکر این واحد تولیدی ، افتخاری برای استان است.
ابرکوه با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..