برنامه‌های رادیو یزد ۲۴ ساعته می‌شود

no-thumbs

معاون صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های با لهجه یزدی در رادیو یزد افزایش می‌یابد، از ۲۴ ساعته شدن برنامه‌های این شبکه رادیویی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزداود سیروس  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد رادیو یزد به سمت ساختارهای جدید یک رویکرد ضعیف بوده و سعی می‌کنیم این رویکردها را تقویت کنیم.

وی افزود: ساختارهایی در نظر داریم که به دلیل برخی مشکلات فعلا ۴۰ تا ۵۰ درصد و در شهریور ماه تقریبا به صورت کامل اجرایی می‌شود.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: با توجه به سطح کاهش تولید در مراکز به ویژه امسال، سعی کردیم هم فرصت تولید را نگاه داریم و کاهش ندهیم و در کنار آن از فرصت تکرار برنامه‌های فاخر گذشته استفاده کنیم.

سیروس با بیان این مطلب که همچنین سعی داریم از فرصت تامین هم به صورت کامل استفاده کنیم تا برنامه‌های رادیوی یزد تقویت شود، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های رادیوی یزد، استفاده از موسیقی در برنامه‌هاست که بتوان مقداری جذابیت برنامه‌ها را افزایش داد.

وی در ارتباط با نظرسنجی، گفت: نظرسنجی به صورت فصلی در صدا و سیمای مراکز استان‌ها و کل کشور توسط دانشگاه‌ها و با نظارت صدا و سیما انجام می‌شود.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: برنامه‌ای مثل پنجدری تا ۶۵ درصد هم استقبال دارد ولی وقتی به صورت کلی در ۲۴ ساعت شبانه روز تقسیم میشود، استقبال مردم از برنامههای رادیو یزد به زیر ۳۰ درصد میرسد اما این مقدار هم نسبت به شبکه‌های سراسری در مرکز استان خوب و بالاتر است.

سیروس با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از برنامه‌های رادیو یزد می‌تواند با لحجه یزدی انجام شود، گفت: لهجه یزدی و داشته‌هایی که به واسطه برنامه‌های بومی داریم از جمله فرصت‌هایی است که برای توسعه برنامه‌ها در دست اقدام داریم.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد با تاکید بر اینکه در ایام شادی اهل بیت(ع) برنامه‌های شاد و در ایام سوگواری برنامه‌های مناسب این ایام تولید و پخش می‌شود، گفت: برای ایام محرم برنامه‌های ویژه‌ای در سین برنامه‌های رادیوی یزد قرار گرفته است.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..