فعالیت۲۲تشکل مردم‌نهاد با مجوز اداره ورزش و جوانان در یزد

no-thumbs

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از فعالیت 22 تشکل مردم‌نهاد در استان یزد با مجوز اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزطوبی مازارزاده، در نشستی خبری با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۲ سمن و تشکل مردم نهاد در استان یزد با مجوز اداره کل ورزش و جوانان این استان مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: این تشکل‌ها در حوزه‌های مختلف ورزشی، مذهبی‌ و … فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در همه فعالیت‌های امور جوانان، تشکل‌های مردم‌نهاد پای ثابت فعالیت‌ها هستند، عنوان کرد: این سمن‌ها با دریافت کمترین هزینه، بزرگترین کارها را انجام می‌دهند و به واقع بازوی توانمند بخش دولتی به شمار می‌روند.

مازارزاده با بیان اینکه سه مورد از این سمن‌ها فعالیت شهرستانی دارند، خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های تفت، میبد و اردکان هر کدام یک سمن مشغول فعالیت هستند و در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد مشارکت می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه شبکه فعالان ازدواج که با اسم اختصاری شفا فعالیت می‌کند نیز یک تشکل مردم‌نهاد است، عنوان کرد: روسای این مجموعه‌ها نیز توسط خود سمن‌ها تعیین و معرفی می‌شوند و معاونت فرهنگی ورزش و جوانان در این زمینه دخالتی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اینکه متاسفانه به مباحث فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کمتر توسط رسانه‌ها پرداخته می‌‌شود، تصریح کرد: به دنبال ادغام صورت گرفته در سال‌های اخیر، شاهد به حاشیه رفتن این معاونت و بی‌مهری برخی رسانه‌ها در این حوزه بوده‌ایم.

مازارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این حوزه، افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از خانواده‌های معظم ورزشکاران شهید در این استان بوده است.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..