اردکان مصمم به ماندن در لیگ برتر والیبال

no-thumbs

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اردکان مصمم به شرکت در لیگ برتر والیبال کشور است و ثبت نام و اقدامات اولیه را نیز در این راستا انجام داده و در انتظار اسپانسر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزابوالفضل کارگر، در نشستی خبری اظهار داشت: تلاشها برای بومی سازی تیم ادامه دارد و در مورد مربی نیز چند گزینه بومی مدنظر است و رایزنی های لازم نیز انجام شده و ظرف دو هفته آینده، همه موارد نهایی می شود.

وی با بیان اینکه اکنون منتظر نظر قطعی اسپانسرها هستیم، عنوان کرد: امیدواریم به سرعت با یکی از اسپانسرها به نتیجه برسیم تا شرایط تیم مشخص شود.

کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزشیابی و درجه بندی هیئت های ورزشی عنوان کرد: هیئت ها با توجه به رتبه ای که از سوی فدراسیون در رده بندی های استانی دریافت می کنند، در استان یزد رتبه بندی می شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۶ هیئت ورزشی در استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزش زورخانه ای، شمشیربازی و اسکواش در صدر هیئت های ورزشی هستند.

کارگر با بیان اینکه وضعیت بودجه های هیئت های ورزشی قرار نیست تفاوت چندانی با سال گذشته داشته باشد، عنوان کرد: نداشتن پول و بودجه توجیه مناسبی برای عدم فعالیت مناسب نیست.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ۱۰ رشته برتر ورزشی در استان یزد که تاکنون توانسته ‌اند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند، خاطرنشان کرد: شمشیربازی، اسکواش، تیراندازی با کمان، هندبال، دوچرخه‌ سواری، ژیمناستیک، کاراته، والیبال، ورزش‌های ساحلی و ورزش‌های زورخانه‌ ای به ترتیب ۱۰ رشته برتر ورزشی در استان یزد هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست از فعالیت ۲۲ تشکل مردم‌ نهاد در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: آمار تشکل های مردم نهاد یا سمن ها بیشتر از این میزان است اما ۲۲ سمن یاد شده، مجوز خود را از اداره کل ورزش و جوانان این استان دریافت کرده اند.

طوبی مازارزاده یادآور شد: این تشکل ها در حوزه های مختلف مذهبی، فرهنگی، ورزشی و … به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

وی از شبکه فعالان ازدواج نیز به عنوان یکی از تشکل های مردم نهاد استان یزد یاد کرد و افزود: این تشکل نیز در حوزه ازدواج جوانان فعالیت می کند و علاوه بر خدمات آموزشی در این حوزه، خدمات مشاوره ای نیز ارائه می دهد.

مازارزاده همچنین از فعالیت سه تشکل مردم نهاد در شهرستانهای میبد، اردکان و تفت خبر داد و افزود: بقیه سمن های مجوزدار از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در مرکز استان فعالیت می کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..