۳۰۰دوره کارآفرینی و مدیریتی در استان یزد برگزار شد

no-thumbs

رئیس گروه توسعه صنعتی استان یزد با بیان این مطلب که مطالعات و پژوهش در بازار صنایع ضروری است، گفت: در سال گذشته ۳۰۰ دوره کارآفرینی و مدیریتی در استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد دهقان در نشست خبری که به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، با بیان اینکه همگرا کردن واحد‌های صنعتی با هدف کم کردن هزینه‌های مشارکتی در استان یزد ضروری است، اظهار داشت: در استان یزد ۳۰ خوشه صنعتی شناسایی شده که از این تعداد ۲ خوشه در مرحله پیاده‌سازی است.

رئیس گروه توسعه صنعتی استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ دوره آموزشی برای ۹ هزار و ۳۲ نفر در زمینه‌های آموزش‌های کارآفرینی، مدیریت، کار‌شناسی و مهارتی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش‌های لازم در حوزه صنایع در شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد افزود: در سال گذشته ۸۳ تور صنعتی با حضور بیش از ۲ هزار نفر از متقاضیان آشنایی با صنایع در استان یزد برگزار شد.

دهقان تصریح کرد: سال گذشته در شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و گروه توسعه صنعتی، ۲۹ پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی، که شامل ۲۸ پایان نامه کار‌شناسی ارشد و یک پایان نامه دکتری است، با موضوعات مختلف به انجام رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه مطالعات و پژوهش در حوزه صنعت و بازار کار در استان عنوان کرد: همگرا کردن واحد‌های صنعتی، مشارکت برای رفع مشکلات صنایع با هدف کم کردن هزینه‌های مشارکت در استان، از جمله اقدامات و برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام گروه توسعه صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد است.

وی در مورد فعالیت‌های انجام شده در حوزه خوشه محصولات کنجدی استان یزد خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجتمع کارگاهی تولید محصولات کنجدی با ظرفیت استقرار ۵۵ واحد تولیدی در شهرک صنعتی یزد انجام شد.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..