نصب نمادهای مفهومی در شهر یزد

no-thumbs

مدیر عامل سازمان رفاهی- تفریحی شهرداری یزد از همکاری با هنرمندان یزدی برای نصب نمادهای جدید شهری خبر داد و افزود: رویکرد سازمان، نصب نمادهای مفهومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از  همشهری« امید فتاحی» افزود: سیاست این سازمان ساخت و نصب نمادهای شهری بر اساس ساختار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقلیمی است.

وی تاکید کرد: این سازمان به ساخت نمادهای انتزاعی و مفهومی که دارای مبانی نظری قوی و استدلالی باشند، ورود کرده است.
این مسئول اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌هایی برای نشست با هنرمندان یزدی در دست اقدام است تا در نهایت به نصب نمادهایی ماندگار و مفهومی در شهر بینجامد.
از سوی دیگری مدیر منطقه یک شهرداری یزد از تلاش‌های شهرداری برای ساماندهی بافت فرسوده و قدیمی شهر در این منطقه خبر داد.
به گزارش همشهری «ابوالفضل کشفی» افزود: شهرداری در سال جاری برای ساماندهی محله‌های قدیمی از جمله نصرآباد، جنت‌آباد، سیدالشهداء(ع) و اهرستان اقدامات عمرانی انجام داده است.
وی با اشاره به تخصیص اعتبار ویژه برای روکش آسفالت معابر محله‌های قدیم شهر از سوی شهردار، افزود: اقدامات عمرانی و بهسازی بافت‌های قدیم می‌تواند در بازگشت مجدد اهالی محل به خانه‌های قدیمی و رونق ساخت و سازهای جدید بر اساس نقشه‌ها و دستورالعمل مصوب، موثر باشد.
کشفی گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار مترمربع از معابر محله‌ قدیمی اهرستان با اعتبار ۳ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..