ساماندهی میدان همافر یزد

no-thumbs

معاون فنی و عمرانی شهردار یزد از انجام عملیات ساماندهی میدان همافر شامل مرمت آسفالت حاشیه این میدان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از همشهری  «محمدرسول طهماسبی» افزود: مرمت ضلع غربی میدان در ماه مبارک رمضان انجام شد و در حال حاضر عملیات مرمت آسفالت ضلع شرقی انجام شده است.
وی افزود: ساماندهی این میدان با توجه به ضرورت ساماندهی تعدادی از میدان‌های شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
این مسئول از جمله این میدان‌ها به میدان همافر، میدان حضرت ابوالفضل(ع) و میدان ابوذر اشاره کرد و افزود: میدان‌های دیگر شهر از جمله میدان شهید مدنی و میدان سیدحسن نصرالله نیز در انتظار ساماندهی هستند.
 طهماسبی افزود: امسال برای مرمت و ساماندهی میدان همافر یزد ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
به گفته وی،سطح آسفالت حاشیه میدان‌ها به مرور زمان و بر اثر تردد بسیار، کهنه، فرسوده، موج‌دار و شکسته شده از این رو با مستندسازی و فیلمبرداری از وضعیت موجود، ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.
معاون شهردار گفت: میدان حضرت ابوالفضل(ع) یکی از میدان‌های مرمت شده شهر است که به دلیل سطح ناهموار آسفالت، شاهد آب‌گرفتگی گسترده و شیب نامناسب این میدان بودیم.
وی با بیان اینکه آب‌گرفتگی‌ها در نهایت باعث ترک خوردن آسفالت و وارد شدن خسارت به پایه آسفالت می‌شود، مرمت روکش آسفالت و اصلاحات شیب را برای جلوگیری از واردشدن خسارت عمیق به آسفالت معابر شهر ضروری دانست.
این مسئول درباره مرمت و ساماندهی میدان ابوذر نیز گفت: عملیات مرمت این میدان در قراردادی مجزا از سوی سازمان عمران شهرداری انجام شده است تا کار ساماندهی میدان‌های شهر تسریع شود.

بخش نظردهی بسته شده است..